Normaal wel maar de goeie gok was enkele sec na u dus als eerlijkheid vind ik dat je het niet mag aan passen. Omdat je het antwoord van hem gelezen hebt en miss dacht van k*t het is idd die hupla vlug aanpassen.
Ik was nog bezig met mijn antwoord aanpassen; ik had het antwoord van Ferry helemaal niet zien staan.
Dit zie je pas staan, nadat je de pagina ververst o.i.d., wat niet het geval was.
Ik zie wel vaker dat antwoorden worden aangepast, en dit mag binnen 5 minuten, heb de regels er op na gelezen.
En Ferry is een vriend van mij, alsof ik dat expres zou veranderen...
In zo'n geval brengt het adminpaneel uitkomst
:
Memberlog Totalen: 13251
Hieronder staat een lijst met alle memberacties die zijn uitgevoerd door members van het forum.
Let op: items kunnen niet uit dit log verwijderd worden totdat ze ten minste 24 uur oud zijn.
Pagina's: [114]
Actie Datum Lid Posititie IP
Antwoord #291 *1: Batagur baska* Gepost op: Vandaag om 18:48:16 Skip IP ..........
Aangepast #291 *Foto 2: Batagur borneoensis* Vandaag om 18:49:05 - 18:51:25 Skip IP..........
topic: Raad het plaatje message: 61274 member: Skip
Skip was dus haar antwoord al aan het wijzigen voor Ferry gepost had.
Dit zie je pas staan, nadat je de pagina ververst o.i.d., wat niet het geval was.
Hier niet, je kan een in de tussentijd gepost bericht eerst lezen voor je het gewijzigd bericht verzend, maar ik geloof je op je woord ook al omdat je reeds aan het aanpassen waard....