testudo
Stigmochelys pardalis
|
|
« Gepost op: 14 April 2007, 17:42:02 » |
Ik heb een probleem: ik kan de layout van het forum niet meer aanpassen. BV; de nieuwste berichten komen telkens boveraan , ik zou ze onderaan willen. Hoe doe ik dat , wie kan mij helpen?
|
zeker eens gaan kijken op : users.telenet.be/testudo
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 14 April 2007, 17:47:11 » |
Je had in je profiel bij lay-out voorkeuren: TOON MEEST RECENTE BERICHTEN BOVENAAN aangevinkt Zou nu opgelost moeten zijn, indien nog problemen, meld het hier maar.
|
|
|
|
testudo
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 14 April 2007, 17:53:09 » |
Kurt ik wil juist de meest recente berichten onderaan , zodat ik het forum kan lezen als een boek. Als ik die optie uitvink en afsluit met "verander profiel ", gebeurd er geen verandering.
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 14 April 2007, 17:54:51 » |
Zou nu gewijzigd moeten zijn? Log eerst eens uit
|
|
|
|
testudo
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 14 April 2007, 18:00:30 » |
Als ik uitlog en dan het forum bekijk is het wel goed.(nieuwste berichten onderaan) Als ik inlog en het forum bekijk staat het terug op zijn kop !?
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 14 April 2007, 18:10:20 » |
Dan is er maar 1 mogelijkheid meer: je pc heeft dit opgeslagen in berichtgeschiedenis. Geschiedenis en cookies opruimen en het zou ok moeten zijn. Anders zit er ergens een fout hier....
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 21 April 2007, 23:10:14 » |
Is dit probleem intussen opgelost?
|
|
|
|
testudo
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 22 April 2007, 00:08:30 » |
Ik kan nog altijd de layout niet aanpassen. Heb al alle cookies verwijderd en toch lukt het niet.Als ik via profiel - layout aanpassen ga en daar een en ander aan en uitvink en ik doe dan verander profiel om verandering door te voeren gebeurd er niets , geen verandering.De vinkjes blijven waar ze stonden. Bij mij komen de laatste forum berichten nog altijd bovenaan , en zou het forum liever lezen zoals een boek , van boven naar onder.
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 13 Mei 2007, 21:23:10 » |
Zijn er nog leden die hun profiel niet kunnen wijzigen?
|
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 13 Mei 2007, 21:26:25 » |
Bij mij lukt dit ook niet. Bij komen nieuwe berichten bovenaan; ik heb geprobeerd het te wijzigen maar springt weer terug op de oorspronkelijke lay-out. Ik ben het nu wel gewend dat de nieuwe berichten bovenaanstaan (al vergis ik mij nog wel eens)
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 13 Mei 2007, 21:33:53 » |
Bij mij lukt dit ook niet. Bij komen nieuwe berichten bovenaan; ik heb geprobeerd het te wijzigen maar springt weer terug op de oorspronkelijke lay-out. Ik ben het nu wel gewend dat de nieuwe berichten bovenaanstaan (al vergis ik mij nog wel eens) Normaal zou het nu gewijzigd moeten zijn?
|
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 13 Mei 2007, 21:36:40 » |
Bij mij lukt dit ook niet. Bij komen nieuwe berichten bovenaan; ik heb geprobeerd het te wijzigen maar springt weer terug op de oorspronkelijke lay-out. Ik ben het nu wel gewend dat de nieuwe berichten bovenaanstaan (al vergis ik mij nog wel eens) Normaal zou het nu gewijzigd moeten zijn? Weer geprobeerd ; geen enkele wijziging wordt opgeslagen
|
|
|
|
|
|