Miss dat mhuruwaard een man wil wisselen met je.
Dat is nog 's meedenken! Ik heb inderdaad een wat scheve verhouding (1 vrouw en 3 mannen; allen 14 jaar). Ook ik denk dat je eerder 2 vrouwen hebt. De holling van het plastron en de staartlengte zijn onmiskenbaar anders bij mannen. Om de verhouding in mijn groep wat gelijk te trekken wil ik best over het voorstel praten. Misschien ben je een keer in de gelegenheid om met de dieren bij me langs te komen (Leerdam)Komend weekend hoop ik detailfoto's van mijn carbonaria's te hebben en ik hoop ze dan ook te plaatsen binnen het topic 'Gezocht sulcata's of kolenbranders'. Er is wel een maar: ik heb Cherry heads. Mijn vraag is dan: hoe wordt er binnen dit forum aangekeken tegen het 'mengen van kleuren'. Het is, voorzover ik weet, niet duidelijk of er gesproken kan worden van ondersoorten. Soms zie ik de verklaring dat de kleurverschillen ook een verschil in verspreidingsgebied weergeven: Noordelijke deel Z.Amerika = geel, Zuidelijke deel Z.Amerika = rood. Maar ik kan niet zeggen dat ik hiervoor nu overtuigende bewijzen voor vindt. Gevoelsmatig zou ik eerder voor andere Cherry head-vrouwen gaan maar ben benieuwd hoe de verschillende meningen liggen.