Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Gepost op: 8 Augustus 2008, 17:42:58 » |
Vanaf heden is de site Kinosternon.org ( http://www.kinosternon.org) online! Deze site is een initiatief van Stephan (stamboekhouder) en mij (co-stamboekhouder) en wij hopen mensen op deze manier te kunnen informeren over Kinosternon soorten. Er wordt momenteel nog veel informatie verzameld; de site zal dan ook in de komende tijd regelmatig bijgewerkt worden. Verder willen wij ook nogmaals de mensen bedanken van wie wij foto's mochten gebruiken!
|
0.1.0 Testudo horsfieldii 1.1.4 Testudo kleinmanni 1.0.0 Chersobius signatus
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 8 Augustus 2008, 20:57:14 » |
Wow,dat ziet er mooi uit zeg Zoals je al zei er moet nog een hoop bij komen maar het beloofd veel
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 8 Augustus 2008, 21:19:41 » |
Ziet er goed uit Skip Dezelfde persoon als bij vraag en aanbod houd ook een lezing op de landdag in Mortsel
|
|
|
|
Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 9 Augustus 2008, 08:26:47 » |
Ziet er goed uit Skip Dezelfde persoon als bij vraag en aanbod houd ook een lezing op de landdag in Mortsel Leuk! Ik kan daar helaas niet bij zijn (te ver weg voor me), maar het lijkt me een erg interessante dag!
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 9 Augustus 2008, 10:16:55 » |
Ziet er goed uit Skip Dezelfde persoon als bij vraag en aanbod houd ook een lezing op de landdag in Mortsel Leuk! Ik kan daar helaas niet bij zijn (te ver weg voor me), maar het lijkt me een erg interessante dag! waarom te ver? Ook van uit Noord nederland gaan er mensen heen.
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 9 Augustus 2008, 10:51:33 » |
Ziet er goed uit Skip Dezelfde persoon als bij vraag en aanbod houd ook een lezing op de landdag in Mortsel Leuk! Ik kan daar helaas niet bij zijn (te ver weg voor me), maar het lijkt me een erg interessante dag! waarom te ver? Ook van uit Noord nederland gaan er mensen heen. ik zit midden in het land ga er ook een ga dan wel allen dus als jij met de trein bij mij kan komen kunnen wij samen werder??? is maar een idee hoor
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 9 Augustus 2008, 11:43:46 » |
het ziet er idd super uit die site ik heb vorige week voor het eerst de kinosternon in het echt mogen zien bij Stephan
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 9 Augustus 2008, 12:44:54 » |
waarom te ver? Ook van uit Noord nederland gaan er mensen heen. ik zit midden in het land ga er ook een ga dan wel allen dus als jij met de trein bij mij kan komen kunnen wij samen werder??? is maar een idee hoor Niet iedereen heeft een auto of is kapitaal krachtig genoeg om de trein te pakken. In principe zou ik Cindy wel willen oppikken om mee te gaan, daar ze niet ver bij mij vandaan woont, maar ook ik zal helaas schitteren in afwezigheid.
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 9 Augustus 2008, 17:37:00 » |
waarom te ver? Ook van uit Noord nederland gaan er mensen heen. ik zit midden in het land ga er ook een ga dan wel allen dus als jij met de trein bij mij kan komen kunnen wij samen werder??? is maar een idee hoor Niet iedereen heeft een auto of is kapitaal krachtig genoeg om de trein te pakken. In principe zou ik Cindy wel willen oppikken om mee te gaan, daar ze niet ver bij mij vandaan woont, maar ook ik zal helaas schitteren in afwezigheid. Maar als ze een oproep doet of ze met iemand mee kan rijden is er misschien wel een mogelijkheid. Alex ga jij nog heen en wil je meerijden?
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 9 Augustus 2008, 18:07:44 » |
Ik maak hieruit op dat je gaat?
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 9 Augustus 2008, 18:33:17 » |
Ik heb vrij genomen dus als niemand van de medewerkers ziek wordt ben ik van de partij.
|
|
|
|
Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 10 Augustus 2008, 11:53:10 » |
Bedankt voor alle reacties!
Ik kan het even niet zo snel terugvinden, maar op welke dag is de landdag (in Mortsel)?
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 10 Augustus 2008, 12:12:47 » |
20 september
|
|
|
|
Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 5 December 2008, 19:02:28 » |
Een aantal updates: - Artikelen sectie - Caresheets - Gallery - Vraag en Aanbod - Kweekarchief http://www.kinosternon.org
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 5 December 2008, 19:29:10 » |
Erg mooi Skip hardstikke leuk om te zien hoe je je best doet voor deze soorten
|
|