Zeer spannend inderdaad! Moet er continu aan denken.
Hij leek er vanmorgen iets beter aan toe te zijn. We hebben hem in de ochtend en avond zon gehad de dagen dat hij hier was en dat heeft hem volgens mij al echt goed gedaan. Ook hebben we een paar mespuntjes dwangvoer bij hem binnen gekregen, al heet dit wel erg lang in beslag genomen. Oftewel, beetje tegen zijn bekje duwen met het voer en wachten tot hij open ging. We durfden het n iet aan om zijn bekje echt open te maken. Daar zijn wij gewoon niet kundig genoeg voor en laten we dus aan de experts over.
Mijn vriendin heeft hem vanmorgen naar Maastricht gebracht. Hij heeft vocht en calcium gekregen. De medewerkster waar mijn vriendin voorgaande keren ook mee gesproken heeft, heeft hem opgenomen en toegezegd dat ze haar uiterste best gaat doen voor het beestje
. Ze zei dat het een goed teken was dat hij al wel weer een beetje alerter was geworden en dat er een redelijke kans is dat hij het weekend in ieder geval wel door komt!
Maandag gaan we weer bellen, dan is de arts H.J. Wetzels er weer en zal hij door hem onderzocht worden. Afhankelijk van wat de arts zegt gaan we kijken hoe we verder gaan behandelen.
Ik hoop toch zo dat hij het gaat redden!