Kurma
Geochelone elegans

Belgium
|
 |
« Gepost op: 20 Juli 2010, 12:05:07 » |
... somebody's watching me..  
|
|
|
|
|
Barbara
Dipsochelys dussumieri

Germany
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Juli 2010, 12:07:30 » |
Schitterend 
|
|
|
|
|
Trudi
Stigmochelys pardalis

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Juli 2010, 12:18:39 » |
Wat een schitterend gezicht! Hier kan mijn jongste reu ook zo gefascineerd naar de schildpadjes in de buitenbak zitten te staren. Ik vind het poezebeest trouwens ook een plaatje. Wat is het er voor een?
|
|
|
|
|
Kurma
Geochelone elegans

Belgium
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Juli 2010, 12:42:54 » |
Wat is het er voor een?
Poes heeft geen ras, maar gezien hij lang haar heeft, zal het wel ergens in de genen zitten? Als de schildpadden buiten komen, zit hij er altijd een half uurtje naar te staren. Gewoon benieuwd wat zich daarbinnen afspeelt. Grappig om zien. Ik vind het zelf ook nog steeds prettig om te gaan zitten kijken hoe ze eten en zich voortbewegen.
|
|
|
|
|
aurora
Geochelone elegans

dit is Gino
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Juli 2010, 12:59:11 » |
leuk, onze katten(5) gaan regelmatig bij en op de aquarium ,dan word Gino helemaal rustig van. Mooi tuintje voor je schildpad en de poes 
|
|
|
|
|
psvehv
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Juli 2010, 13:11:33 » |
Wat een mooie foto 
|
|
|
|
|
marion
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 20 Juli 2010, 14:22:45 » |
Heel leuk om te zien. En handig gedaan zo!
|
|
|
|
|
remikiso
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Juli 2010, 16:53:18 » |
Zeker leuk gedaan. Heb je nog een totaal foto van je verblijf? Mooie kat trouwens!! 
|
|
|
|
|
Kurma
Geochelone elegans

Belgium
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 20 Juli 2010, 19:28:52 » |
|
|
|
|
|
remikiso
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 20 Juli 2010, 19:32:47 » |
Heel erg leuk gedaan en bedankt voor het plaatsen van de foto's!!
|
|
|
|
|
mras
Chelonoidis carbonaria

Netherlands
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Juli 2010, 19:48:00 » |
prachtig verblijf. de poes zal wel iets van een pers in zitten, van daar die langere vacht. dacht eerst dat het een main coon was. errug grappig !! ons verblijf is dit weekend ook waarschijnlijk klaar, ben benieuwd wat onze poezen gaan doen, nu loopt alles nog los door elkaar heen.wij hebben een poes die maatjes is met onze rambo, zie forum foto. en straks kan ze er dus niet meer bij . [gaat gaas overheen] maar nogmaals:leuke foto......
|
|
|
|
|
Kurma
Geochelone elegans

Belgium
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 20 Juli 2010, 19:51:13 » |
wij hebben een poes die maatjes is met onze rambo, zie forum foto. Goh,die foto van je had ik nog geeneens gezien. Dat is inderdaad een prachtige poes met een schildpad als lief. Cute!
|
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder

Belgium
Centrochelys sulcata
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 20 Juli 2010, 22:52:16 » |
De dieren eisen veel plaats op, aan de laatste foto te oordelen  Leuk zo'n kruidentuin voor schildpadden, wil ik wel foto's van zien eenmaal alles goed gegroeid is...ben ook benieuwd welk onkruid het beste zal groeien. 
|
|
|
|
Kurma
Geochelone elegans

Belgium
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 21 Juli 2010, 12:25:31 » |
De dieren eisen veel plaats op, aan de laatste foto te oordelen  Er is nog plaats voor uitbreiding, laat het ons zo stellen. Ik heb ondertussen begrepen dat het houden van schildpadden werkt als het plaatsten van tattoo's: Het blijft nooit bij eentje. 
|
|
|
|
|
halk
Stigmochelys pardalis

Netherlands
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 22 Juli 2010, 17:44:07 » |
De dieren eisen veel plaats op, aan de laatste foto te oordelen  Er is nog plaats voor uitbreiding, laat het ons zo stellen. Ik heb ondertussen begrepen dat het houden van schildpadden werkt als het plaatsten van tattoo's: Het blijft nooit bij eentje.  haha geld dat ook als je begint met twee? ik zal het merken. vind de cocos plant leuk in het midden en achter in de hoek staat en varen? mooi verblijf, misschien dat ik ook zoiets in elkaar zet.
|
|
|
|
|