Neuh...
Gewoon 1 die warmte afgeeft is voldoende... Simpele 60W reflectorspot is bijvoorbeeld voldoende.
De dieren zullen (naar ik begrijp) zoveel mogelijk in het buitenverblijf vertoeven... Daar krijgen ze de beste UV bron die er beschikbaar is: de zon.
De periode dat de diertjes in het binnenverblijf zullen zitten zal derhalve relatief kort zijn (misschien de laatste periode voor de winterslaap nog?).... Ik zou persoonlijk niet de moeite nemen om dan ook binnen nog een UV bron op te hangen.... Indien de dieren permanent binnen zouden verblijven, dán werd het een ander verhaal

Je vent is handig zei je ?
Als nou in een hoekje van het buitenverblijf een afdakje zou maken, met daaronder een warmtelampje?
Op die manier is er tóch een lokaal plekje waar het 35 graden is, indien de dagen weer wat koeler worden...
Zo kunnen de dieren een aanzienlijk langere periode buiten verblijven en ook op "iets minder geschikte dagen" alsnog de zonnestraaltjes meepikken... Extra opwarmen kunnen ze dan onder dat warmtespotje.
Ah.. edit:

Wat vind je vervelend aan aanklevende aarde na het ingraven? Dat zal buiten ook aan de orde van de dag zijn

Mijn dieren zien er buiten iets "smoezeliger" uit... beetje opgedroogde aarde op het schildje, dat er wat mat / stoffig uitziet, ipv smetteloos schoon en glanzend.. Persoonlijk vind ik dat veel mooier, maar goed.. ieder zijn smaak natuurlijk, haha.
De aarde belandt uiteraard ook door het voedsel.... maakt ook niks uit hoor. Buiten grazen ze de grond af en trekken ze ook af en toe wat aarde mee naar binnen.. Realiseer je dat de dieren in de natuur ook niet van een porceleinen schaaltje eten hè

Aubiose is een uitstekend bodemsubstraat... Je kunt dit lichtvochtig houden, het schimmelt niet, het is natuurlijk dus bij opname met het voedsel niet schadelijk (dit is cocopeat bijv ook niet hoor), de dieren kunnen zich er relatief makkelijk in omdraaien indien ze eens op de rug belanden.. 't is maar wat je zelf wilt