psvehv
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Gepost op: 17 December 2009, 12:20:32 » |
Hoi allemaal, We hebben gister radijsjes gekocht, nu vroegen we ons af; mogen de carbonaria's ook radijsjes? Mogen de waterschildpadden dit ook hebben?
Groetjes en bedankt alvast.
|
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder

Belgium
Centrochelys sulcata
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 17 December 2009, 12:31:34 » |
Bij mij krijgen de landschildpadden dit wel eens, inclusief het loof  Of waterschildpadden het lusten weet ik niet, maar kwaad kan het niet....
|
|
|
|
psvehv
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 17 December 2009, 12:36:04 » |
Bedankt voor het snelle antwoord Kurt, Ik vroeg me ook af hoe veel jullie dierlijk voedsel aan de landschildpadden geven (zoals pieren, morio wormen etc) Groetjesss
|
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder

Belgium
Centrochelys sulcata
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 17 December 2009, 12:40:34 » |
De carbonaria's krijgen om de zes weken een nestratje, maar ook op LUNDI eendenpellets zijn ze dol  Slakken laten ze ook niet liggen.
|
|
|
|
psvehv
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17 December 2009, 12:48:11 » |
Enig idee waar ik de Lundi eendenpellets kan kopen? Ik heb hier even gezocht op internet, maar in Nederland zie ik geen verkoopadres? Groetjes
|
|
|
|
|
Hansm
Algemene moderator

Netherlands
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 17 December 2009, 14:09:16 » |
|
|
|
|
psvehv
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 December 2009, 15:10:27 » |
ok bedankt,zal eens mailen. kun je deze korrels trouwens ook aan de waterschildpadden geven?
grtjss
|
|
|
|
|
Hansm
Algemene moderator

Netherlands
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 17 December 2009, 16:31:15 » |
Ja geweekt zoals kattebrokjes, Even off-topic hoor maar is de bull-terrier in je avatar je eigen hond?
|
|
|
|
Barbara
Dipsochelys dussumieri

Germany
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 17 December 2009, 18:00:45 » |
Misschien zou je Wim kunnen vragen naar Lundi?
|
|
|
|
|
psvehv
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 17 December 2009, 18:03:35 » |
hoi hans
ja dat is onze yankee hij is alweer 9 jaar oud,maar nog lang niet volwassen(zijn gedrag). verders is het een schat van een hond.
barbara misschien stomme vraag maar wie is wim?
grtjss
|
|
|
|
|
Hansm
Algemene moderator

Netherlands
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 17 December 2009, 18:10:27 » |
Ik vindt hem een prachtige kop hebben  , kennissen hebben een bull-teef en ook dat is zo'n gekke leuke hond. Als ze mijn hond ziet komt ze aangerend en vlak voor ze bij hem is draaid ze zich om in de hoop hem een kontje te geven. Maar de mijne heeft haar door en doet een stap opzij waardoor ze altijd heel raar uitschiet, je ziet haar gewoon denken shit weer mis, moet altijd vreselijk om haar lachen. Sinds ik haar ken vindt ik het ras leuk.
|
|
|
|
psvehv
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 17 December 2009, 18:13:42 » |
ja klopt daar staan ze ook om bekend dat het echte clownen zijn(hoe gekker hoe beter) maar ook zekers geen ras als je niet sterk in je schoenen staat.
grtjss
|
|
|
|
|
ishirra
Stigmochelys pardalis

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 17 December 2009, 18:18:13 » |
Hebben niet alle rassen dat in die categorie? Ik heb er ook eentje zitten van die categorie (een american staffordshire terrier) en die doet al even gek. 7 jaar en gedraagt zich als een puppy, waarschijnlijk zal je wel weten waarover ik het heb 
|
0.1.2 Trachemys Scripta Troosti 0.0.3 Stigmochelys Pardalis 0.0.2 Centrochelys Sulcata 0.0.2 Geochelone Elegans
|
|
|
markooij
crewmember

Netherlands
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 17 December 2009, 18:20:55 » |
Zo hier een Mechelse herder net zo 4 jaar oud.
|
|
|
|
|
ishirra
Stigmochelys pardalis

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 17 December 2009, 21:02:23 » |
Mijn Duitse Herder is veel rustiger, hij is ongeveer 5 jaar oud. Heb hem geadopteerd uit een dodenstation in Spanje. Hij is zwaar mishandeld geweest, z'n linker oog hebben ze eruit gemept en dan uit een auto gesmeten op een autostrade. Heeft me bloed, zweet, tranen en de nodige euros gekost om hem weer op te lappen maar nu is het m'n kleine spruit die niets liever doet dan de hele dag gestreeld worden en buiten lopen. M'n amstaff is trouwens ook een mishandelde geweest, hij heeft epilepsie overgehouden aan de mishandeling. Ach ja, maakt mij niets uit, m'n dieren zijn m'n kinderen en daar zou ik alles voor doen. 
|
0.1.2 Trachemys Scripta Troosti 0.0.3 Stigmochelys Pardalis 0.0.2 Centrochelys Sulcata 0.0.2 Geochelone Elegans
|
|
|
|