|
Agnes
|
 |
« Gepost op: 11 Mei 2008, 20:37:35 » |
wie gaat daar nog heen kunnen wij misschien samen een bakje koffie drinken
aangezien ik wel ga, de slangen willen nieuwe muisjes namelijk en daar zijn zij goedkoper dan hier in de winkel en ik zoek nog even naar wat houte stronken die ik mooi vindt en wat plantjes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
Inger
www.waterschildpad.info
Geochelone elegans

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Mei 2008, 21:29:00 » |
Ikke ben aanwezig.  Samen met 14 meter tafels voor de doel- en werkgroepen van reptielenvereniging Lacerta'.
|
|
|
|
markooij
crewmember

Netherlands
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Mei 2008, 21:45:50 » |
Ikke ben aanwezig.  Samen met 14 meter tafels voor de doel- en werkgroepen van reptielenvereniging Lacerta'. Inger kan jij toevallig ook aan posters komen?
|
|
|
|
|
clautje
Stigmochelys pardalis

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 6 Juni 2008, 21:33:02 » |
wij gaan ook zondag 
|
|
|
|
|
|
Razorclaw
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 6 Juni 2008, 21:59:46 » |
...de slangen willen nieuwe muisjes namelijk en daar zijn zij goedkoper dan hier in de winkel... Zelf kweken? 
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 6 Juni 2008, 22:04:17 » |
...de slangen willen nieuwe muisjes namelijk en daar zijn zij goedkoper dan hier in de winkel... Zelf kweken?  weet je wel hoe die muisen stinken hebben het een tijdje gedaan maar die stank zijn wij daar vanaf gestapt vonden de buren ook wel fijn
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
|
Agnes
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 8 Juni 2008, 16:18:32 » |
zo ben weer wat muisjes rijker was niet echt druk kun al bij de eerste parkeerplaats mijn auto kwijt
waren dit keer veel slangehals en mata mata,s schildpadden viertenen,griekjes,weekschildpad, carbonaria,pardalis en nog schildpadden met moeilijke namen dus best veel dit keer
o ja ook nog 2 pannekoeken schildpadden gezien een paartje culcata vrouw rondt de 30 cm man rondt de 20 geelwangen . beetschildpadden ,driekielen
|
|
|
|
« Laatste verandering: 8 Juni 2008, 16:40:54 door Agnes »
|
|
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata

Netherlands
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 8 Juni 2008, 18:36:35 » |
Ben er in de ochtend ook even geweest. Ook veel schildpadden gezien en mooie slangen, maar ik ben alleen thuis gekomen met kurk, sepia, ratten en een boekkie (maar heb wel minstens 10 minuten staan kwijlen bij de mata mata's  )
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 8 Juni 2008, 18:57:17 » |
Ben er in de ochtend ook even geweest. Ook veel schildpadden gezien en mooie slangen, maar ik ben alleen thuis gekomen met kurk, sepia, ratten en een boekkie (maar heb wel minstens 10 minuten staan kwijlen bij de mata mata's  ) nu ik vondt eigenlijk de egeltjes wel erg mooi 
|
|
|
|
markooij
crewmember

Netherlands
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 8 Juni 2008, 19:03:00 » |
Hoe groot waren de twee pannekoekjes? En wat vroeger ze ervoor? Was het druk verder? Nog bekende gezien?
|
|
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata

Netherlands
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 8 Juni 2008, 19:04:27 » |
Ben er in de ochtend ook even geweest. Ook veel schildpadden gezien en mooie slangen, maar ik ben alleen thuis gekomen met kurk, sepia, ratten en een boekkie (maar heb wel minstens 10 minuten staan kwijlen bij de mata mata's  ) nu ik vondt eigenlijk de egeltjes wel erg mooi  Ja daar heb ik ook even gekeken. Echt super schattig die beestjes  ...alleen aaien en knuffelen lijkt me nogal pijnlijk. 
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 8 Juni 2008, 19:11:26 » |
Hoe groot waren de twee pannekoekjes? En wat vroeger ze ervoor? Was het druk verder? Nog bekende gezien?
grote zo 8 a10 cm denk ik prijs 300 per stuk mensen gezien steven ,clautje.roy, stephan , marnix ingrid frans was er ook had ook een kraampje druk nu niet echt liep rustig door en je kun goed bij de kramen komen zelf in de kantine was het stil
|
|
|
|
markooij
crewmember

Netherlands
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 8 Juni 2008, 19:13:31 » |
Dat waren dan wel iets grotere dan ik eerder heb gezien met uitzondering van de dieren van die Tjech. Was het nakweek of je weet? Waren ze mooi getekent? Vreemd dat het zo rustig was meestal is het stervens druk.
|
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 8 Juni 2008, 19:14:42 » |
Ben er in de ochtend ook even geweest. Ook veel schildpadden gezien en mooie slangen, maar ik ben alleen thuis gekomen met kurk, sepia, ratten en een boekkie (maar heb wel minstens 10 minuten staan kwijlen bij de mata mata's  ) nu ik vondt eigenlijk de egeltjes wel erg mooi  Ja daar heb ik ook even gekeken. Echt super schattig die beestjes  ...alleen aaien en knuffelen lijkt me nogal pijnlijk.  nu die oppakken heb ik nu wel geleert op de dierenambelance maar schatig echt wel
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 8 Juni 2008, 19:17:16 » |
Dat waren dan wel iets grotere dan ik eerder heb gezien met uitzondering van de dieren van die Tjech. Was het nakweek of je weet? Waren ze mooi getekent? Vreemd dat het zo rustig was meestal is het stervens druk.
denk dat het kom omdat er pas een geweest is was dacht ik in jan/febr een vondt ik mooi gekleurd de andere minder zo te zien lijk het mij geen nakweek
|
|
|
|
|