Hallo iedereen

,
Zoals ik al eens heb gezegd ging ik een nieuw park maken.
Met het vooruitzicht van twee nieuwe dieren aan te kopen volgend jaar.
Eerst ging ik dus het nieuwe park maken op de plaats waar wij onze kleine groententuin hadden en de groententuin de verzetten naar het oude park, zelf al was het kleiner.
Vandaag ben ik dus begonnen met het nieuwe park, met de mogelijkheid om wat groter te maken onder een boom. het zou dus zonder zon zijn bij die boom, maar de rest is wel altijd in de volle zon.
Wanneer mijn mama eens is komen kijken heeft ze gezegd dat ik even goed dan het nieuwe park en het oude park aaneen te knopen met behulp van een klein gangetje.
Het park zou dus 7m² zijn en als ik nog eens vergroot onder die boom ook dan heb rond de 9m². maar wel 2m² in de schaduw.
ik weet niet of dat veel zin heeft van die 2m² erbij te doen als het in de schaduw is?
ik denk dat foto's meer zeggen dan woorden dus hier heb ik wat foto's voor jullie.

een foto die het geheel toont.

nogmaals maar een beetje vanuit een andere hoek

dit is dus het nieuwe deel. rechtsvanboven de mogelijkheid om te vergroten onder de boom. en onderaan de foto het hangetje die naar het oude park gaat.

foto van het oude park.

close up van de mogelijke uitgang naar de boom toe. niet dat deze foto er echt toe doet

de bedoeling is dus om op nog 3/4 van het park een tweede rij stenen te metsen en die 1/4 is het deel die naar de zon wijst, daar komt op de tweede rij kippendraad, zodat de zon op een groter oppervlak kan schijnen.
verder heb ik al een paar ideeen voor de "inkleding". in het oude park zal ik hun slaapplaats maken met een serre ook. in het nieuwe deel zou ik een boomstronkje willen zetten met een paar takken op een manier dat ze zich niet kunnen pijn doen, maar wel een beetje kunnen klimmen.
zo dat is het voorlopig.
ik hoop zondag verder te kunnen doen en de "omheining" te kunnen klaarmaken.
groeten,
guillaume