maar waar moet ik juist op letten bij de aankoop van een nieuw of tweedehands terrarium?
of weet iemand een goede webshop waar ze deze verkopen?
via de webshops vind ik de prijzen nogal zwaar uiteenlopen
groetjes
Ik ben zelf ook op zoek geweest naar een mooie grote tweedehands terraria, maar het is niet makkelijk als je een 'aparte' maat wilt hebben. Waar je vooral ook op moet letten is dat er genoeg ruimte tussen de bodem en de raampjes zit zodat je (indien nodig) toch een flinke laag (15-20 cm) bodembedekking kan neerleggen voor de ei leg. Veel tweedehands bakken hebben deze ruimte niet. Uiteindelijk heb ik zelf toen besloten om op zoek te gaan naar iemand die het voor een leuk prijsje een bak voor me kon maken en ook gevonden. Als alles goed gaat, krijg ik 'm morgen. Op het moment heb ik een volglazen terrarium, maar ik zou zelf graag een betonplexen terrarium willen hebben omdat dit toch rustgevender is voor de schildpadden.
Zoals ik al zei, ik krijg de bak morgen. Mocht ik morgen tevreden zijn met het resultaat (altijd spannend) en jij geïnteresseerd in de maker, wil ik wel wat contact gegevens doorgeven per PM.