Ik heb 6 weken geleden van mijn buurman gratis en voor niks dit aquarium gekregen incl een vis die inmiddels gehuisvest is in een ander aquarium bij een vriendin van mij.
Pomp alles zat er bij. Inmiddels heb ik zelf voor een andere pomp gekozen die wat makkelijker in de onderhoud is en vooral als ik toch elke week de bak moet verschonen.
Dit zijn wat foto's van toen we hem net hadden de eerste 3 weken hebben we alles er aangedaan om het waterpeil goed te krijgen en de pomp in te laten werken wat goed gelukt is. Hier stond hij nog maar net een paar uur dus vandaar de troebele inhoud.
Ik zal later foto's maken van hoe het er nu uit ziet! ^^ Let niet op de kwaliteit het is gemaakt met een mobiel hahahaha.

Op de laatste foto staat onze kat Eddy hahaha. Hij vind het nogal leuk om alles te bekijken nu zeker nu er leven in zit! Maar dit is iig de bak. Hij kan zo ongeveer 400 tot 500 litter vol hebben. We hebben m inmiddels gehalveerd met het water niveau en eilanden in geplaatst. Maar zijn nu nog bezig met bouwen en veranderen. Maar hij is wel al schilpadden proof en word dus ook al bewoond door onze bende van 5 hahaha