|
Razorclaw
|
 |
« Gepost op: 11 December 2010, 20:42:50 » |
Vandaag wat nieuw "spul" erbij gekregen... 6 x Pelusios williamsi williamsi, NK 2010, ouderdieren locatiezuiver van Kisumu, Kenya. 5 x Pelusios rhodesianus, NK 2010, ouderdieren uit Burundi. 1 x Pelusios adansonii, NK 2010, ouderdieren uit Senegal.
|
|
|
|
markooij
crewmember

Netherlands
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 11 December 2010, 20:45:37 » |
Is dat alles  Pelusios williamsi williamsi vind ik bijzonder mooi dat rood ! Binnenkort heb je alles wel compleet in dit tempo Schitterende dieren om trots op te zijn ! Komen alle dieren bij dezelfde kweker vandaan ?
|
|
|
|
|
|
Razorclaw
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 11 December 2010, 20:48:51 » |
Is dat alles  Nee. Maar meer volgt, waaronder iets onverwachts.... Pelusios williamsi williamsi vind ik bijzonder mooi dat rood ! Helaas blijft dat niet zo... Binnenkort heb je alles wel compleet in dit tempo Schitterende dieren om trots op te zijn ! Komen alle dieren bij dezelfde kweker vandaan ?
Het schiet aardig op zo, ja...  Alle dieren komen bij dezelfde kweker vandaan.
|
|
|
|
markooij
crewmember

Netherlands
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 11 December 2010, 20:50:43 » |
Bij nader inzien is het patroon van de Pelusios adansonii uiterst bijzonder mooi ! Van de dieren waarvan je er meerdere hebt is dit ook van meerdere lijnen ? Ben ook benieuwd naar onverwachte iets  Erg leuk dat je je collectie op deze manier kan uitbreidden en zeker als het nk is !
|
|
|
|
|
KevinVH
crewmember

Belgium
“We called him Tortoise because he taught us.”
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 11 December 2010, 20:50:52 » |
Wat een karrenvracht Ferry!
Mooie dieren! Die Pelusios zijn echt mooi! De Pelusios williamsi williamsi zijn uit deze reeks wel mijn favoriet (uiteraard enkel het uiterlijk beoordeelt...)
|
"I want to do my part to a better world, but murder is illegal!"
|
|
|
|
Razorclaw
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 11 December 2010, 21:24:12 » |
|
|
|
|
markooij
crewmember

Netherlands
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 11 December 2010, 21:32:33 » |
De laatste "aanwinst" had ik niet op deze manier verwacht eerlijk gezegd  Mooie man heb je erbij ! Altijd goed vers bloed.
|
|
|
|
|
|
Razorclaw
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 11 December 2010, 21:40:30 » |
De laatste "aanwinst" had ik niet op deze manier verwacht eerlijk gezegd  Ik ook niet, en ik was dan ook "aangenaam" verrast.. Mooie man heb je erbij ! Altijd goed vers bloed.
Het was een koppel, maar het vrouwtje is zo'n 3 weken geleden geheel onverwachts doodgegaan. Ik had liever het vrouwtje nog levend, want ik heb een beetje een mannen overschot. 
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder

Belgium
Centrochelys sulcata
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 11 December 2010, 21:59:55 » |
Poco loco, heb je de lotterij gewonnen Ferry ?  Aardige uitbreiding van je collectie vandaag, het zijn prachtdieren. 
|
|
|
|
|
Razorclaw
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 December 2010, 22:26:55 » |
|
|
|
|
bas.v.r
Stigmochelys pardalis

Netherlands
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 December 2010, 00:16:50 » |
Echt supper mooie dieren zeg! Succes er mee!
|
|
|
|
|
psvehv
Dipsochelys dussumieri

Netherlands
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 12 December 2010, 13:30:26 » |
Prachtige nieuwe aanwinsten 
|
|
|
|
|
|
Razorclaw
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 12 December 2010, 14:16:35 » |
Prachtige nieuwe aanwinsten  Kan ik je bekeren?  Is me bij Kurt ook gelukt.... 
|
|
|
|
KevinVH
crewmember

Belgium
“We called him Tortoise because he taught us.”
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 12 December 2010, 14:19:45 » |
Is de welving van het schild bij alle Pelusios carinatus zo als bij die man? Wel heel apart vind ik! Mooie kop ook! Mij moet je niet meer overhalen hoor Ferry, ik vind de Pelusios geweldig 
|
"I want to do my part to a better world, but murder is illegal!"
|
|
|
|
Razorclaw
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 12 December 2010, 14:32:36 » |
Is de welving van het schild bij alle Pelusios carinatus zo als bij die man? Wel heel apart vind ik! Mooie kop ook! Bij Pelusios carinatus is dit normaal ja. Mij moet je niet meer overhalen hoor Ferry, ik vind de Pelusios geweldig  Dus de volgende lading hatchlings komt bij jou terecht? 
|
|
|
|
|