Ja hie wil je dit allemaal kwijt in een bak van 1 meter? Heeft je schildpad dan nog ruimte?
Als achterwand heb ik ook kurk. Ik heb hem aan de achterkant geplaatst (aan de buitenkant van de bak) zo word het niet vies, en zit je ook niet met bacterien etc.
Ten eerste:
FIJNE KERSTDAGEN
&
EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!
Ik weet dat de meeste er tegen zijjn maar,
Ik en mijn vader hebben een prototype van het idee "plateau". We hebben mimo in de bak laten lopen en vondt het heel erg leuk. Het idee was dan dat hij boven op lekker kan zonnen(met een leisteen uit onze venster bank
(Hij was over....) en onder een schaduw plek heeft, aangezien carbonaria ook van schaduw houdt. Onder het oploopje ernaar is een lekker holletje die hj toen ook gelijk vond en lekker ging zitten. Boven op het plateau komt dan bij de rand plexiglas tot bijna helemaal boven waar hij zowiezo niet bij kan komen dus er niet kan afvallen.
Ik ga dan toch de kurken achterwand aan de achterkant plaatsen. heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen zonder dat je lijm ect. aan de binnenkant ziet?
Ik ben vandaag ook naar de reptizaak gegaan alleen die is dicht to 27 december
. In onze buurt hebben ze ook een dierenspeciaalzaak alleen die heeft echt helemaal niks, alleen diertjes en eetbakken.