Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #75 Gepost op: 24 Juni 2007, 22:02:34 » |
Geweldig om zo'n diertje geboren zien te worden. Gefeliciteerd
Dank je wel Brigitte. Leuk om je hier actief te zien. Er is hier genoeg inspiratie.
|
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #76 Gepost op: 27 Juni 2007, 20:06:23 » |
Vandaag , boven alle verwachting, 3 eieren afgezet. Opvallend is dat ze sterk verschillend qua grootte en gewicht. Het kleinste ei weegt 15 gram en het grootste ei ruim 22 gram. Dat is twee maal het gewicht van een pasgeboren griekje.
We zullen zien wat dit oplevert......
|
|
|
|
jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
Duits wonen: www.immo-ridder.nl
|
|
« Antwoord #77 Gepost op: 28 Juni 2007, 12:32:18 » |
Vandaag , boven alle verwachting, 3 eieren afgezet. Opvallend is dat ze sterk verschillend qua grootte en gewicht. Het kleinste ei weegt 15 gram en het grootste ei ruim 22 gram. Dat is twee maal het gewicht van een pasgeboren griekje.
Jeetje......wat leuk! Geen enkele teken gezien van het vrouwtje van te voren? Leuk dat je zo verrast kan zijn. Hoop dat het wat opleverd. Jarno.
|
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: 28 Juni 2007, 13:38:27 » |
Jeetje......wat leuk! Geen enkele teken gezien van het vrouwtje van te voren? Leuk dat je zo verrast kan zijn. Hoop dat het wat opleverd. Jarno. Ze was wel wat onrustig maar dat was een verwijt aan het paarlustige mannetje
|
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #79 Gepost op: 31 Juli 2007, 14:33:14 » |
Goeiemorgen !!! lekker geslapen ??
|
|
|
|
brigitte
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #80 Gepost op: 31 Juli 2007, 14:40:15 » |
Arnaud, wat zijn ze mooi!!!!!
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #81 Gepost op: 31 Juli 2007, 15:01:31 » |
ik haat het dat ik op mn werk de foto's niet kan zien nou dan vanavond maar kijken
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #82 Gepost op: 31 Juli 2007, 20:19:20 » |
Groeps fotootje : Inmiddels 5 dieren greserveerd Nog twee eieren in de broedstoof en wellicht nog wat najaars legsels op komst
|
|
|
|
brigitte
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #83 Gepost op: 31 Juli 2007, 21:21:05 » |
Mooie fotoreportage, Arnaud. Ik ga er een mooi plakboek van maken voor mijn zoontje.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #84 Gepost op: 1 Augustus 2007, 09:04:49 » |
Nou Arnaud,
ik heb gister heel veel dieren gezien van deze soort gezien, zowel nakweek van dit jaar als volwassen dieren. je ziet echt duidelijk veel verschil met boettgeri's qua lengte zeg
|
|
|
|
Mirjam
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #85 Gepost op: 10 Augustus 2007, 06:22:31 » |
Ziiten daar mijn toekomstige bewonertjes in?? Heb je daar ook foto's van in je broedstoof? Leuk voor mijn plakboek
|
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #86 Gepost op: 10 Augustus 2007, 11:06:49 » |
Ziiten daar mijn toekomstige bewonertjes in?? Heb je daar ook foto's van in je broedstoof? Leuk voor mijn plakboek klopt
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #87 Gepost op: 10 Augustus 2007, 12:31:42 » |
Mirjam,
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.
|
|
|
|
Mirjam
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #88 Gepost op: 10 Augustus 2007, 21:46:06 » |
Mirjam,
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.
Thanx maar ik wil graag een fotootje van de eitjes Kan ik aan mijn collega's laten zien.
|
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #89 Gepost op: 10 Augustus 2007, 21:48:22 » |
De 'eitjes' die ik voor Mirjam heb gereserveerd. Ze zijn beide bezet (dwz. dat er een schildpadje in leeft) Ze worden bebroed bij een temperatuur van 31,6 graden celsius
|
|
|
|
|