Perfecte foto goed gedaan
, het is een mooi beestje.
Opzich lijken het mij restjes van de laatste vervelling, goed vervellen kunnen ze door juiste zontemp onder je lamp, op het eiland moet het zo ongeveer 32-33 graden zijn.
Ik zou dit even checken door optemeten met goede thermometer op het eiland te leggen.
In iedergeval is het volgens mij iets onschuldigs en kun je dat makkelijk verbeteren door iets hogere zon temp.
Ja je dieet kan iets beter, de gedroogde insekten kun je beter niet geven ze bevatten bijna geen voedingsstoffen en meete zijn slecht "huidjes "' van insekten.
Beter is bv regenwormen, slakken maar vooral ook pissebedden die zijn erg gezond voor schildpaddden (zoeken op schoon plekje waar bv geen gif is gebruikt)
Vis is oke en goed als je hele zoetwater visjes gebruikt dus met ingewand/kop en al.
Groenvoer is gezond en voordeel is dat je dat altijd in de bak mag hebben, bv andijvi, losse sla zoals ruccola (geen gewone of ijsbergsla) en waterplantjes.
Schildpadsticks kan ligt beetje aan merk.
Je kan ook maar niet vaker dan 1x per week wat geweekte kattebrokjes of lundi geven, dat is vrij compleet voer.
Ik zal even je een link geven naar de complete voedel lijst
http://schildpaddenforum.net/smf/index.php/topic,6262.0.html