ha, jullie zijn lekker bezig geweest zie ik
Zowiezo een fijne leerschool !!
Had zelf niet gedacht over de citespapieren van de overleden diertjes... probleem is dus maar weer... Heb indertijd 3 diertjes gekocht bij dezelfde kweker, en alledrie op 1 citespapier... Hoe los ik het dan op om van 2 overleden diertjes de cites terug te sturen en om van ééntje te behouden. Eéntje van de drie heeft het overleefd, dank zij mijn RA
Hij heeft zijn best gedaan voor de andere dierjes (moest 3 keer per week ermee langs komen) maar ten spijt... ze hebben het niet gered !
Nu... over mijn vondelingetje... ga doen zoals ik eerder gezegd heb, nog een weekje op zoek gaan en dan ga ik echt wel doen wat moet! Met pijn in mijn hart, want heb zelf nog nooit zo een mooie schildpad gehad ! Maar in het vooruitzicht.... vechten voor een extra mannetje te houden... is niet verstandig. Dus hoop dat het ESF het schildpad een mooie oplossing kan geven. Hoop eigenlijk nog wel dat ik ze zelf mee in winterslaap kan brengen....
Pfff het is allemaal een beetje 'dubbel' voor me.... Wil echt dat hij goed terecht komt uiteindelijk! Mannetjes zijn er in overvloed blijkbaar? Dus wie gaat hem adopteren? Ik vrees dat ik het mij altijd ga blijven afvragen als ik hem afgeef