markooij
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: 13 September 2010, 20:24:32 » |
Dit is mijn aanwinst uit Hamm Claudius angustatus nk2010 Wat kan dat beestje eten zeg........ Wat een koppie
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: 13 September 2010, 20:39:26 » |
Ik denk dat je zelf wel weet waarom P. broadleyi iets 'interessanter' is dan een Pelusios castaneus. De maximale grootte speelt een rol. En uiteraard de P. broadleyi is iets 'unieker' om te houden he....
Da's waar, maar om de kleurtjes kan het in dit geval niet gaan... En nee Bart,... ik ben niet jaloers...
|
|
|
|
elke
Centrochelys sulcata
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien.
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: 5 December 2010, 19:31:47 » |
11 dec is het weer terraristica in Hamm duitsland, wij hebben nog 2 plaatsen , wie mee wilt kan nog mee, wij passeren breendonk aan de A12 en je kan opgepikt worden om 05.30 u laat maar weten.
|
"Kostbaar is wijsheid die door ervaring wordt verkregen." (R.Ascham geleerde/schrijver) "Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen." (K. Gibran tekenaar/schrijver)
|
|
|
naeff002
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: 5 December 2010, 19:59:57 » |
ik heb eigen vervoer, maar ik ben er ook
|
|
|
|
elke
Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: 4 Juni 2011, 20:11:08 » |
Vandaag ongelooflijk veel zeveraars tegen gekomen in hamm, zo een mannen met zwarte t shirts en daar een schidpad op hehe lol , en dan een paar nederlanders dat ook konden zeveren over schildpadden lol toch toffe dag gehad maar weer een euro of 20 kwijt , en morgen moet ik in houten zijn omdat mijn vrouwke weer 20 euro opgedaan heeft. de 2 Dipsochelyssen zijn waarschijnlijk verkocht....
|
"Kostbaar is wijsheid die door ervaring wordt verkregen." (R.Ascham geleerde/schrijver) "Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen." (K. Gibran tekenaar/schrijver)
|
|
|
turtlelinna
Centrochelys sulcata
Netherlands
Big mama
|
|
« Antwoord #50 Gepost op: 15 Augustus 2011, 12:45:24 » |
Wie gaan er 17 september naar toe?? Ik ga misschien ook en als manlief niet mee wil plek voor 3 Kom echter wel uit de achterhoek
|
***** Groetjes Bianca *****
[1-3-0 Sternotherus odoratus] [1-2-0 Kinosternon baurii] [1-1-0 Geoemdya spengleri] _________________________
0-1-0 F1 labradoodle Khyra!
|
|
|
naeff002
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: 15 Augustus 2011, 12:54:07 » |
Wie gaan er 17 september naar toe?? Ik ga misschien ook en als manlief niet mee wil plek voor 3 Kom echter wel uit de achterhoek Je kan wel op de 17e gaan, maar moet er wel bij zeggen dat de beurs op de 10e is. Ik ga er naar toe
|
|
|
|
elke
Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #52 Gepost op: 15 Augustus 2011, 13:38:18 » |
Inderdaad en ook wij zijn aanwezig.
|
|
« Laatste verandering: 15 Augustus 2011, 13:47:46 door elke »
|
|
|
|
|
turtlelinna
Centrochelys sulcata
Netherlands
Big mama
|
|
« Antwoord #53 Gepost op: 15 Augustus 2011, 14:55:44 » |
Je kan wel op de 17e gaan, maar moet er wel bij zeggen dat de beurs op de 10e is. Ik ga er naar toe
Goed dat je het zegt, ik heb gezocht naar een datum en vond de 17e op internet, vreemd he zie deze link maar http://www.reptielenbeurs.nl/
|
|
« Laatste verandering: 15 Augustus 2011, 15:01:31 door turtlelinna »
|
|
[1-3-0 Sternotherus odoratus] [1-2-0 Kinosternon baurii] [1-1-0 Geoemdya spengleri] _________________________
|
|
|
Tom O.
Centrochelys sulcata
Belgium
|
|
« Antwoord #54 Gepost op: 15 Augustus 2011, 15:12:26 » |
Lijkt mij wel de moeite om eens te gaan kijken maar het is 4u.20min. rijden van mij thuis en geen vervoer ook. Als ik eenmaal mijn eigen auto heb zal ik zeker wel eens gaan kijken..
|
0.0.1 Macrochelys temmenckii Coming (0.0.3 Aldabrachelys gigantea)
|
|
|
|
elke
Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #56 Gepost op: 15 Augustus 2011, 20:42:59 » |
De grootste beurs van europa is 4X in europa en dat is HAMM, en we zijn er 4 keer. heel veel te vinden , maar de prijzen zijn er ook wel naar. maar als je speciale soorten wilt ga je enkel deze daar vinden.
|
|
|
|
turtlelinna
Centrochelys sulcata
Netherlands
Big mama
|
|
« Antwoord #57 Gepost op: 17 Augustus 2011, 08:49:13 » |
In ieder geval ga ik zoals het er nu uitziet. Iemand uit de omgeving zelhem, doetinchem die zou mee kunnen rijden, dan kan manlief met de kinderen thuis blijven
|
|
|
|
swif
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #58 Gepost op: 17 Augustus 2011, 14:29:22 » |
Zou heel graag weer willen, maar moet werken, misschien valt er wat te regelen.....................
Ben op zoek naar een druppel-man, anders wordt het pas Houten in december.
|
|
|
|
bartvdbroeck
Stigmochelys pardalis
Belgium
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: 17 Augustus 2011, 16:06:23 » |
maar de prijzen zijn er ook wel naar.
dan moet je niet kopen bij Bob.