marion
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 12 September 2010, 09:43:14 » |
Het klopt wel dat je er de speciale dingen tegen komt die je hier niet op elke beurs ziet. Super dat jullie allebei goed zijn geslaagd. Ben benieuwd naar de foto's van de ukjes.
|
|
|
|
turtle lover
Dipsochelys dussumieri
Belgium
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 12 September 2010, 17:14:36 » |
speciale dingen waren ze zeker vb Pyxis pl.... volwassen aan 800€ = veel te goedkoop / Paa volwassen 800€ / Dispochelys nakweek 2010 aan 1780€ / platynota nk aan 800€ en noem maar op.
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 12 September 2010, 17:32:58 » |
En, zijn er nog leuke dingen gekocht in Hamm? Nog speciale dingen gezien?
Ik heb mijn Kinosternon baurii mannen gaan ophalen. (2 halfwas dieren) Speciale dingen... Veel Geochelone elegans (is de 'hype' over?) die verkocht werd. Wat me vooral opviel dat er heel veel nakweek was van diverse soorten! Ook hele mooie Rhinoclemmys areolata nakweek.
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 12 September 2010, 17:38:34 » |
Sinds jaren was ik ook weer eens naar Hamm gereden en niet voor niks. .
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 12 September 2010, 17:40:14 » |
Wauw Fred, jammer dat we elkaar niet gekruist zijn. Geochelone platynota
|
|
|
|
FromHolland
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 12 September 2010, 17:55:23 » |
Ik twijvel toch sterk aan de legale status van sommige soorten die aangeboden werden. Enkele jaren geleden zag je sommige soorten nooit op beurzen die nu wel aangeboden worden.
Dit geldt trouwens niet alleen voor de schildpadden.
Desondanks vind ik de beurs in Hamm een mooie gelegenheid om aparte soorten te zien waar menig dierentuin jaloers op zou zijn.
@ Fred, mooie beesten.
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 12 September 2010, 17:58:15 » |
speciale dingen waren ze zeker vb Pyxis pl.... volwassen aan 800€ = veel te goedkoop / Paa volwassen 800€ / Dispochelys nakweek 2010 aan 1780€ / platynota nk aan 800€ en noem maar op.
Pyxis heb ik niet gezien Dispochelys stonden er al onder de € 1000. Het duurste wat ik gezien heb was een albino phyton van € 24000
|
|
|
|
Nanne
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 12 September 2010, 18:00:08 » |
Ik heb mijn Kinosternon baurii mannen gaan ophalen. (2 halfwas dieren)
Super Kevin, véél succes ermee!!
|
Kinosternon baurii nakweek verkrijgbaar
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 12 September 2010, 18:10:35 » |
Schitterende dieren Fred. Wij zijn gistermiddag ook aan het rondlopen geweest, helaas geen forumleden gezien. Er waren een hoop mooie en speciale dieren te zien. Een paar diamantjes zijn overgedragen aan hun nieuwe eigenaren en ik heb weer het een en ander mee naar huis genomen. Oa weer een mooi boekje gescoord bij de boekenstand (ja, ik ben een boekenwurm). Het weer werkte ook goed mee, al met al een toffe dag gehad gisteren.
|
|
|
|
snapingmata
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 12 September 2010, 18:21:06 » |
Hier is er eentje: Ze hebben vandaag al baby garnalen gegeten.
|
Op sommige vragen kunnen we beter geen antwoord hebben, soms is ervaring veel beter.
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 12 September 2010, 18:30:03 » |
Ik heb wat Pelusios broadleyi nk 2010 gekocht en nog een salvinii vrouwtje nk 2010 voor een nieuwe bloedlijn. Ik heb mijn Kinosternon baurii mannen gaan ophalen. (2 halfwas dieren) Sinds jaren was ik ook weer eens naar Hamm gereden en niet voor niks. . Ik heb een claudius angustatus gekocht nk 2010 (foto' s komen nog)
Gefeliciteerd met de aanwinsten , laat de fototopics maar komen....
|
|
« Laatste verandering: 12 September 2010, 19:16:37 door kurtlippens »
|
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 12 September 2010, 19:37:05 » |
Hier is er eentje: Ze hebben vandaag al baby garnalen gegeten. wat een mooi dier!
|
|
|
|
FromHolland
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 12 September 2010, 20:00:12 » |
Bart, dit is inderdaad een mooie Pelusios. Ik moet zeggen dt ik toch wel onder de indruk was van de Graptemys gibbonsi (bij de aanbieders uit Parijs) en de Platysternons (maarliefst 10 dieren tegelijk gezien ). Van de hagedissen vond ik de Phrynosoma asio echt prachtig.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 12 September 2010, 20:01:29 » |
Bart wat een schitterend dier Zijn ze altijd zo gekleurd? Fred het werd eens tijd Super mooi zeg ! Nk van dit jaar ? Verschillende lijnen? Kruislings lijken de dieren op elkaar ! Kevin heb je eindelijk nog meer mannen Super ! Wat Kurt inderdaad zegt laat de foto topics en ontwikkelingen maar snel volgen !
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 12 September 2010, 20:02:43 » |
Bart, dit is inderdaad een mooie Pelusios. Ik moet zeggen dt ik toch wel onder de indruk was van de Graptemys gibbonsi (bij de aanbieders uit Parijs) en de Platysternons (maarliefst 10 dieren tegelijk gezien ). Van de hagedissen vond ik de Phrynosoma asio echt prachtig. Als je de Franse aanbieder van een winkel uit Parijs bedoeld. Die boden een tijdje geleden enkele Psammobatessen aan deze zijn op twee na jammer genoeg alle overleden................
|
|
|
|
|