Noor
Stigmochelys pardalis
|
|
« Gepost op: 29 Maart 2007, 17:13:43 » |
hier mijn twee nakweekjes van Kurt. op deze foto's had ik ze pas een paar dagen. ze zijn inmiddels wel iets gegroeit, maar ze zijn niet drastisch veranderd dan dat je ze hier ziet met z'n tween: lekker eten: zoek de schildpad hopelijk vinden jullie het wat.. ik ben er iig erg trots op xxx Noor ps: zoals jullie op de laatste foto zien zitten ze op hennepvezel. de eerste weken heb ik er repti-bark in gehad, maar dat beviel me absoluut niet..
|
|
« Laatste verandering: 29 Maart 2007, 17:15:33 door Noor »
|
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 29 Maart 2007, 21:09:37 » |
Mooie foto's Ik ben ook geen echte ''fan'' van reptibark, het doet me denken aan iemand die op blote voeten door de steenslag loopt, als ik schildpadjes over die brokken zie lopen. Maw, ik vind hennep beter ''begaanbaar voor kleine schildpadden, ze kunnen zich er ook beter in wegstoppen.
|
|
|
|
Veerle
Centrochelys sulcata
Belgium
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 29 Maart 2007, 23:29:09 » |
mooie diertjes Ik heb een broertje of een zusje zitten van de jouwe
|
0.0.2 Astrochelys radiata 1.1.0 Agrionemys horsfieldii
|
|
|
Noor
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 30 Maart 2007, 09:34:11 » |
idd Kurt, dat had ik ook toen ik die hummels over die brokken zag lopen. ze liepen ook meteen veel meer rond toen ik er hennepvezel in had gedaan.. de reptibark heb ik verkocht aan een vriendin met Anolissen leuk dat je een broertje/zusje van ze hebt Veerle! het was een mooi nestje.. xxx Noor
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 30 Maart 2007, 20:32:20 » |
mooie diertjes Ik heb een broertje of een zusje zitten van de jouwe Half broertje/zusje , Veerle Zelfde vader, andere moeder
|
|
|
|
Veerle
Centrochelys sulcata
Belgium
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 30 Maart 2007, 21:03:34 » |
mooie diertjes Ik heb een broertje of een zusje zitten van de jouwe Half broertje/zusje , Veerle Zelfde vader, andere moeder oh ja is waar ook de papa is vreemd gegaan
|
0.0.2 Astrochelys radiata 1.1.0 Agrionemys horsfieldii
|
|
|
Noor
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 31 Maart 2007, 13:30:44 » |
haha, das ook geen lieve papa!
Kurt, ik zou het leuk vinden als ik foto's had van de beide ouders van die van mij, als dat mogelijk is??
groetjes, Noor
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 31 Maart 2007, 13:37:50 » |
haha, das ook geen lieve papa!
Kurt, ik zou het leuk vinden als ik foto's had van de beide ouders van die van mij, als dat mogelijk is??
groetjes, Noor
Dit komt in orde, zal er dit weekend enkele maken
|
|
|
|
Noor
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 1 April 2007, 17:24:02 » |
bedankt!!
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 1 April 2007, 18:11:47 » |
DE VADER: Hier laat hij duidelijk merken dat hij er niet mee opgezet is uit het terrarium genomen te worden. Einde paartijd, zijn roze neus is aan het verdwijnen. DE MOEDER SAMEN:
|
|
|
|
Noor
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 2 April 2007, 16:16:45 » |
hartstikke leuk, bedankt! deze komen in het plakboek xx Noor
|
|
|
|
Johan
Centrochelys sulcata
Belgium
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 11 April 2007, 20:59:47 » |
heel mooie diertjes !! (zowel nakweekjes als ouderdieren)
en goed idee die hennepvezels. Sinds ik bij Kurt ben geweest heb ik mijn diertjes ook op hennep lopen.
|
|
|
|
Noor
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 13 April 2007, 08:39:07 » |
ja, het is prima spul! Kurt heeft volgens mij al velen bekeerd tot den hennepvezel
|
|
|
|
elke
Centrochelys sulcata
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien.
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 1 Juli 2007, 19:58:22 » |
Hallo Noor, het zien er mij 2 mooie dieren uit, beide heel anders van kleur en tekening zo kan je ze wel goed uit elkaar houden. Ze komen zover ik kan lezen ook van bij Kurt zoals de onze ? Ik hoop dat we onze ervaringen kunnen delen want alle dieren zijn toch speciaal en apart maar toch ergens hetzelfde !
|
"Kostbaar is wijsheid die door ervaring wordt verkregen." (R.Ascham geleerde/schrijver) "Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen." (K. Gibran tekenaar/schrijver)
|
|
|
Noor
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 3 Juli 2007, 09:29:05 » |
hallo! ja, ze komen idd allebei van Kurt. ik heb ook bewust twee verschillende uitgezocht, dat vond ik wel leuk en ben heel benieuwd naar hoe ze er later uitzien.. ervaringen uitwisselen kan nooit kwaad lijkt me xx
|
|
|
|
|