Inderdaad Kurt,
Je hebt gelijk, misschien is het dan inderdaad beter de tekst weg te halen hier.
Mijn oprechte excuses want het was nooit mijn bedoeling om op gelijk welke manier de auteursrechten te schenden.
Ik vond het artikel nu eenmaal zeer leerrijk, ook voor andere forumleden hier die geen lid zijn van NBSV (=Nederlands Belgische Schildpadden Vereniging) en die Trionyx niet ontvangen.
Mijn enthousiasme was nu éénmaal weer groot om het met anderen te delen.
Toch een oproep naar die mensen toe die geen lid zijn van NBSV, Trionyx is een zeer leerrijk tijdschrift over zowel water- als landschildpadden, waarin héél wat facetten ter sprake komen zoals bijv. dit artikel die ik er net uitgehaald heb, bultvorming bij Griekse landschildpadden, voeding, het maken van een schildpaddenverblijf, het project Egyptische landschildpad, schildpadden in Portugese stadsparken, de bruine klapborstschildpad, Dikkopschildpad, De pen van ... enzovoort.
Dus een héél ruim assortiment aan mooie artikels en bovendien zeer verzorgde foto lay-outs bij ieder onderwerp, uitstekend voor iedere schildpaddenliefhebber die zo met Trionyx zeker veel en goeie informatie kan inwinnen.
Tweemaandelijks krijgt ieder lid de Trionyx in de bus bezorgd en wordt ze telkens opnieuw enthousiast opgewacht door de leden, benieuwd wat dit prachtig tijdschrift ons weer aan nieuwe leerrijke artikels brengt.
Groetjes,
Greeny
Ziet er idd erg interessant uit (had het nog niet gelezen
)
Helaas is het niet toegestaan zonder toestemming van de auteur(s) & redactie artikelen uit Trionyx openbaar te maken (zie kaft pagina 1 van Trionyx)
Ik zie me dus genoodzaakt deze tekst terug weg te halen (tot zolang hier geen toestemming voor verkregen is) , neemt niet weg dat hierover kan gecommuniceerd worden in dit topic , vat het dus niet persoonlijk op Joachim
Altijd leuk die artikelen waar je in praktijk wat aan hebt