remikiso
|
|
« Gepost op: 25 Mei 2010, 19:45:53 » |
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Mei 2010, 19:57:39 » |
Die eerste en 3e foto zijn echt GEWELDIG Artis vind ik wel leuk maar Blijdorp vind ik persoonlijk toch leuker.
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
remikiso
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Mei 2010, 20:01:26 » |
En nog eentje:
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Mei 2010, 20:07:05 » |
Prachtige foto's Mooi weer voor dierentuin bezoek !
|
|
|
|
remikiso
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Mei 2010, 20:17:03 » |
Die eerste en 3e foto zijn echt GEWELDIG Artis vind ik wel leuk maar Blijdorp vind ik persoonlijk toch leuker. In ieder geval qua hoeveelheid aan reptielen scoort Blijdorp zeer zeker beter. Maar goed, hadden ook zoiets van laten wij eens kijken in Amsterdam. Donderdag gaan wij naar Duisburg. Lijkt mij ook een grote dierentuin. Dus foto's volgen ook daar nog van.
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Mei 2010, 20:42:12 » |
Mooi ik vindt ook foto 3 erg leuk, gelijk maar raadje/plaatje wat is het ? Heb je leuke dag daar gehad, (kleine-zoogdieren gebouw geweest ? )
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 25 Mei 2010, 20:53:32 » |
Mooi ik vindt ook foto 3 erg leuk, gelijk maar raadje/plaatje wat is het ?
Ik gok op een Batagur borneoensis , ik kan uiteraard fout zijn...
|
|
|
|
remikiso
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Mei 2010, 06:19:16 » |
Mooi ik vindt ook foto 3 erg leuk, gelijk maar raadje/plaatje wat is het ? Heb je leuke dag daar gehad, (kleine-zoogdieren gebouw geweest ? ) Ja daar zijn wij ook geweest Hans. Was inderdaad ook heel erg leuk. Daar zitten de kleine aapjes en chinchilla's etc. Helaas veel te snel voor de camera (of voor mij).
|
|
|
|
marion
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Mei 2010, 10:16:12 » |
Mooie foto's sonja. Duisburg ben ik nog nooit geweest. Lijkt me ook geweldig zeg! Veel plezier nog in je vacantie.
|
|
|
|
FromHolland
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 26 Mei 2010, 12:01:11 » |
In ieder geval qua hoeveelheid aan reptielen scoort Blijdorp zeer zeker beter. Maar goed, hadden ook zoiets van laten wij eens kijken in Amsterdam. Donderdag gaan wij naar Duisburg. Lijkt mij ook een grote dierentuin. Dus foto's volgen ook daar nog van.
Duisburg Zoo is wel een keer een bezoekje waard. Het mooie in Duisburg zijn de dieren die je niet allerdaags in dierentuinen tegenkomt zoals de orinoco dolfijn; de koala; de fossa; de wombat etc.. Helaas hadden ze tijdens ons bezoek geen Beluga's meer (had ik heel graag willen zien). Ga ook zeker even naar de andere kant van de snelweg (over de brug)!
|
|
|
|
remikiso
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Mei 2010, 12:25:48 » |
Wij hebben al een plattegrond uit geprint en zijn natuurlijk zeer zeker van plan om de gehele dierentuin te bekijken. Hoe zat het met de schildpadden? Zijn er veel en is het water en land? Gaan morgen om half zeven in de ochtend rijden om er rond de klok van half 10 te kunnen zijn (hopen wij dan). Ben heel erg benieuwd.
|
|
|
|
FromHolland
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 26 Mei 2010, 12:55:38 » |
Wij hebben al een plattegrond uit geprint en zijn natuurlijk zeer zeker van plan om de gehele dierentuin te bekijken. Hoe zat het met de schildpadden? Zijn er veel en is het water en land? Gaan morgen om half zeven in de ochtend rijden om er rond de klok van half 10 te kunnen zijn (hopen wij dan). Ben heel erg benieuwd.
Zowel land- alsook waterschildpadden hebben ze. Het reptielenhuis(je) was helaas niet zo mooi vond ik (hagedissen en schildpadden bij elkaar in te kleine onderkomens).
|
|
|
|
remikiso
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 26 Mei 2010, 12:59:40 » |
Oke, dank je wel voor de info. Ben toch wel benieuwd. Gaan uiteraard weer foto's maken.
|
|
|
|
remikiso
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 26 Mei 2010, 13:01:21 » |
Mooi ik vindt ook foto 3 erg leuk, gelijk maar raadje/plaatje wat is het ?
Ik gok op een Batagur borneoensis , ik kan uiteraard fout zijn... Ik kan het je helaas niet vertellen. Het stond ook niet aangegeven bij het verblijf.
|
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 26 Mei 2010, 13:46:30 » |
Ik gok op een Batagur borneoensis , ik kan uiteraard fout zijn... Kevin, bedoel je de Orlitia borneensis? Volgens mij is het er zo eentje
|
|
|
|
|