NicWill
Algemene moderator
Belgium
|
|
« Antwoord #75 Gepost op: 29 Augustus 2010, 23:01:41 » |
NIKS ingewreven en niks èrg, bewijst gewoon dat er deelnemers aan landdagen zijn die eventuele fouten opmerken en dat terecht melden .
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #76 Gepost op: 29 Augustus 2010, 23:05:46 » |
bewijst erg weinig hoor, ik ken niemand met zoveel kennis op jonge leeftijd als Ferry en dat bewijst meer dan een foutje.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #77 Gepost op: 30 Augustus 2010, 03:58:17 » |
Had dat dan even gevraagd Had gekund. Echter is de quiz in de momenteel zeer zeldzame vrije tijd in elkaar gezet. Dat daar een steekje bij is gevallen, is mogelijk. Misschien had het achteraf makkelijker geweest om geen ondersoort te noemen, dan had daarmee de kous afgeweest. nou nou wordt wel heel erg 1 foutje ingewreven bij iemand die meer kennis heeft van schildpadden-anotomie dan jullie bij elkaar Nou niet overdrijven, he.........
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: 30 Augustus 2010, 10:14:48 » |
Had dat dan even gevraagd Had gekund. Echter is de quiz in de momenteel zeer zeldzame vrije tijd in elkaar gezet. Dat daar een steekje bij is gevallen, is mogelijk. Misschien had het achteraf makkelijker geweest om geen ondersoort te noemen, dan had daarmee de kous afgeweest. Ach welnee is alleen maar leuk krijg je discussie van. En volgens mij waren er mensen die stiekem blij waren dat ze iemand met veel soorten kennis even konden betrappen op een foutje Is erg leuk zo'n quiz lijkt me en de flyers zagen er mooi uit zo op de foto !
|
|
|
|
Marnix
Stigmochelys pardalis
Netherlands
|
|
« Antwoord #79 Gepost op: 30 Augustus 2010, 13:32:04 » |
Het was een gezellige en leerzame dag. Jammer dat er zo veel actieve forumleden en NBSV-leden niet aanwezig waren. Nielo en Wim, bedankt voor de lift. En Bart en Valerie, bedankt voor jullie gastvrijheid en de heerlijke barbecue Heeft iemand er bezwaar tegen als ik mijn video-opnamen op youtube zet?
|
Er zijn twee soorten dieren: schildpadden en schildpadvoerdieren! - ESF-Stamboekhouder reuzenaardschildpad - www.heosemys.org
|
|
|
NicWill
Algemene moderator
Belgium
|
|
« Antwoord #80 Gepost op: 30 Augustus 2010, 19:58:17 » |
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik mijn video-opnamen op youtube zet?
Nou Marnix, ik denk niet dat je op de landdag beelden vastgelegd hebt die niet door de beugel konden ( ) dus ik zie er geen probleem in .
|
|
|
|
elke
Centrochelys sulcata
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien.
|
|
« Antwoord #81 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:02:54 » |
Enkel de foto's van onze terrakamer zouden we liever niet ergens te zien krijgen op het net. Of het moet door ons zelf geplaatst zijn
|
"Kostbaar is wijsheid die door ervaring wordt verkregen." (R.Ascham geleerde/schrijver) "Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen." (K. Gibran tekenaar/schrijver)
|
|
|
xavier
Stigmochelys pardalis
Belgium
|
|
« Antwoord #82 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:04:43 » |
voor mij geen probleem.
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #83 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:06:50 » |
Zet maar op hoor, er staan wel meer rare dingen op youtube Bedankt nog voor het Heosemys grandis filmpje
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #84 Gepost op: 30 Augustus 2010, 20:08:36 » |
Bwah, voldoende vergoeding wat betreft mijn portretrechten en ik ben tevreden
|
|
|
|
snapingmata
|
|
« Antwoord #85 Gepost op: 30 Augustus 2010, 21:03:36 » |
Het was een gezellige en leerzame dag. Jammer dat er zo veel actieve forumleden en NBSV-leden niet aanwezig waren. Nielo en Wim, bedankt voor de lift. En Bart en Valerie, bedankt voor jullie gastvrijheid en de heerlijke barbecue Heeft iemand er bezwaar tegen als ik mijn video-opnamen op youtube zet? toch niet gans die braspartij? Zet het er maar op ik ben zelf ook benieuwd.
|
Op sommige vragen kunnen we beter geen antwoord hebben, soms is ervaring veel beter.
|
|
|
Marnix
Stigmochelys pardalis
Netherlands
|
|
« Antwoord #86 Gepost op: 1 September 2010, 18:40:57 » |
|
Er zijn twee soorten dieren: schildpadden en schildpadvoerdieren! - ESF-Stamboekhouder reuzenaardschildpad - www.heosemys.org
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #87 Gepost op: 1 September 2010, 18:50:21 » |
Mooie sfeerbeelden ....en die Staurotypus ....
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #88 Gepost op: 1 September 2010, 19:57:25 » |
Leuke video's. Heb je dat gezien op die BBQ, dat noemen ze nou vlees @snapingmata: wat dacht je van een keer een virtual 360° rondleiding in je schildpaddenkamer te maken?
|
|
|
|
snapingmata
|
|
« Antwoord #89 Gepost op: 1 September 2010, 20:39:08 » |
@snapingmata: wat dacht je van een keer een virtual 360° rondleiding in je schildpaddenkamer te maken? Met een beetje geluk volgend jaar 360° livestream.
|
Op sommige vragen kunnen we beter geen antwoord hebben, soms is ervaring veel beter.
|
|
|
|