Mooie dieren heb je gekregen Kurt
Het zijn helaas drie mannetjes, de geslachten werden niet op voorhand meegegeven, op de CITES stond echter 6x female, maar bleek dat 6 van de 7 dieren mannetjes waren.
Eerste dier die in mijn transportkist zat was een vrouwtje, bleek dat de dieren die nog in de zakken zaten allemaal mannetjes waren.
Gezien de stamboekhouder reeds heel lang een vrouwtje zoekt werd in overleg en op vraag van Henk het vrouwtje teruggezet.
Nu ja, dan maar op zoek naar vrouwtjes, hoort nu eenmaal bij de hobby.
Ik hoorde dit gisteravond toen ik mijn dier bij Henk ophaalde.
Ik had inderdaad aangegeven dat ik het liefst een vrouw heb: het plan was om deze vrouw bij mijn man te zetten, en mijn eigen vrouw uit te lenen aan een Duitse stamboekdeelnemer. (Mijn dieren komen namelijk uit hetzelfde nest.)
Maar als ik had geweten dat er 6 mannen en slechts één vrouw zouden binnenkomen, dan had ik dit vrouwtje graag aan iemand anders afgestaan. Maar goed, zo is het nu eenmaal gegaan dus ik blijf bij het oorspronkelijke plan.
Ik denk overigens dat het beter is om drie mannen samen te houden dan twee mannen en een vrouw.
En die vrouw komt er uiteindelijk wel, Kurt. In ieder geval kun je in een volgend kweekseizoen een vrouw van mij lenen.