De schuilplaatsen zien er goed uit maar zijn ze veilig? staat alles goed vast? hoewel ze nog klein zijn hebben deze kleine rakkers toch al enige kracht om het een en ander te verplaatsen en als ik zie hoe groot de stukken kienhout zijn dan vraag ik me af of er iets omvalt ...
Alles staat heel goed vast, behalve het voorste stukje maar die valt niet om te wippen. Stenen liggen bij mij altijd op de bodem.
Kienhout is mooi maar verzuurd het water en op deze kleine opervlakte kan da nog al eens diftig zuur worden
Klopt, maar
M.temminckii mag wel in iets zuur water. Wij hebben op het laboratorium enkele deftige PH meters dus daar ga ik af en toe met een monster heen.
Verder zie ik weeral die waterverwarmer in het filtergedeelte. goed dat ze in het filtergedeelte ligt, maar ik mag hopen dat de water temp niet hoger is dan de lucht temp want als je zieke dieren wilt is dit het ideaal middel om dat te verwezelijken.
Het temperatuur gradient staat ergens vooraan in het topic, lucht temp. is 2 Gr warmer dan het water.
Maar al bij al een mooie bak om als liefhebber naar te kijken hoewel het binnen de kortste keren Veel te klein maar daar heb je al een oplossing voor heb ik gelezen dus dat komt wel goed.