Offtopic : PM's zijn vertrouwelijk volgens mij, en ik wil hem altijd online zetten als jij dit wil...
100% mee eens. Daarom is er ook niets inhoudelijks over gesproken hier in het openbaar.
Ik had enkele vragen die ik niet op het forum wilde zetten om niet weer iets "uit te lokken" wat sommigen denken dat ik en Crash doen,en heb van jou antwoord gekregen,
En die mag je zeker stellen. Dat jullie uitlokken geloof ik niet in, slecht incasseren misschien wel. Maar dat heb ik ook moeten leren met de jaren.
CHILL dus maar zelf heel even, je neemt wel heel snel iets slecht op moet ik zeggen, mijn PM was gewoon volgens mij, helemaal op zn belgisch geschreven maar ja ik ben dan ook belgisch en helemaal niet slecht bedoeld.
Ik ben uberchill, chiller dan mij zijn ze er niet. Ik hoop (en denk) dan mijn reacties niet als aanvallend over komen.
Belgisch typen mag, al moet ik er wel even aan wennen
Het ging over jouw bak en over onze bak, die je vermelde in je vorige post.
Klopt.
Weer ontopic :
Heb je hele duidelijke fotos waar je ook dimensies enzo kan zien van je bak ? met misschien iets erbij zoals een pakje sigaretten of eurostuk ofzo, zo kan iedereen zich een duidelijk beeld vormen hoeveel beplanting er is en hoe groot dit alles is.
Als je op de 2e foto kijkt van de bak zie je de schildpad zitten in het midden, vrijwel achteraan.
Deze is iets meer als 6Cm, dus dan kun je al aardig inschatten of het dier genoeg ruimte heeft.
Mocht je hem niet kunnen vinden dan maak ik wel even een andere foto.