Dan ligt het probleem dus niet bij de NBSV en die indruk kreeg ik wel.
Tevens wil ik hierbij dan ook nog opmerken dat er een tweetal fora zijn waar men informatie vandaan zou kunnen halen.
Los daarvan heeft de NBSV ook nog een bibliotheek waar artikelen besteld kunnen worden zie
www.trionyx.nlEn ik denk dan dat de kwestie van het hele verhaal zou moeten zijn of dit een probleem is voor de overheid of een probleem voor de winkeliers.
Overheid regelt de wetgeving en de winkeliers kunnen dus alles verkopen wat ze willen.
Een algeheel verbod zit denk ik ook niemand op te wachten.
Daarom zal het advies van de NBSV altijd zijn om nooit in een winkel te kopen maar altijd bij een kweker.
Dat is nimmer mijn bedoeling geweest, als ik die indruk heb gewekt mijn excuus hiervoor.
Het gebruik van de bibliotheek was bij mijn bekend en zal zonodig daar ook induiken.
Dat is ook wat ik zeg omtrent het bestuur van st. Herpetofauna, men kan deze ook niet verplichten om aan een discussie deel te nemen als ze dat niet wensen.
Dat zal toch helemaal mooi zijn allerlei plannen verzinnen en dan geen discussie willen of er aan meewerken.
Vraag me af wie dan naar Herpetofauna gaat luisteren.
"Plannen" die zogenaamd verzonnen worden komen omtrent het beleid in Nederland uit de koker van de adviesraad, dus voor dat er echt iets op tafel komt heb ik allang hier gevraagd omtrent jullie mening over de zaken waar we mee bezig zijn, hoeven we niet zoals de regering achteraf weer een discussie te voeren over iets wat we gaan doen.
Iedereen die een goed idee heeft is van harte welkom.