SCHILDPADDENFORUM.NET Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
                                         
  172832 aantal berichten in 14135 topics door 3388 geregistreerde leden Nieuwste lid: tjvkooten
** STARTPAGINA FORUM HELP ZOEK WEBSITE FOTOALBUM KALENDER INLOGGEN REGISTREREN 

0 geregistreerde leden en 6 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Re: Snappie!!  (gelezen 13609 keer)
Antycrash
Geochelone elegans
*
Offline

Berichten: 71


« Antwoord #15 Gepost op: 17 Januari 2010, 13:47:08 »


Ze hebben niks aangeboden,...

OEI ! Dat is niet erg fatsoenlijk dan....
De schuld lag niet bij de winkel, vind ik dan.
Was mijn eigen verantwoording of ik naar caresheet oid ging vragen...
Gelogd
Antycrash
Geochelone elegans
*
Offline

Berichten: 71


« Antwoord #16 Gepost op: 17 Januari 2010, 13:48:26 »

Duidelijk in het verhaal ook dat de ouder niet op de hoogte was van de uiteindelijke grote van het dier, en daar pas in de Oliemeulen achter kwam.

Dat was pas 10 minuten later...
En uhmm, het formaat was geen probleem hoor... voor mijzelf sowieso al niet.
Gelogd
Antycrash
Geochelone elegans
*
Offline

Berichten: 71


« Antwoord #17 Gepost op: 17 Januari 2010, 13:49:52 »

PS. had het uiteindelijk formaat al aangegeven, maar en heel erg duidelijk beeld krijg je niet, als je tegen iemand die niet zo veel van schildpadden afweet zegt: ''ze worden 50 cm groot''
« Laatste verandering: 17 Januari 2010, 13:55:33 door Antycrash » Gelogd
Razorclaw
Caninemys tridentata
*******
Offline

Ecuador Ecuador

Berichten: 4141


All good things succumb to those who wait.


WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 17 Januari 2010, 14:00:25 »

De schuld lag niet bij de winkel, vind ik dan.
Was mijn eigen verantwoording of ik naar caresheet oid ging vragen...

Integendeel. Een winkel hoort goede info mee te geven, zeker bij een potentieel gevaarlijk dier als een bijtschildpad. En zeker gezien het feit dat je minderjarig bent... Je hoort de winkel niet uit te mogen met zo'n dier zonder een caresheet.
Al laten ze je zo'n caresheet hard op voorlezen voor je de deur uit gaat.
Gelogd

Hansm
Algemene moderator
*****
Offline

Berichten: 17832


« Antwoord #19 Gepost op: 17 Januari 2010, 14:02:42 »

Of door de volwassene getekend als gelezen fluiten
Gelogd

Players only love you when they are playing.
http://artisklas-haarlem.nl/ de kleinste officiële dierentuin van Nederland
Antycrash
Geochelone elegans
*
Offline

Berichten: 71


« Antwoord #20 Gepost op: 17 Januari 2010, 14:26:55 »

Tja, het is al gebeurd...
En dit betreffende diertje is goed terechgekomen (ofja, ik heb iig het beste met het diertje voor!)
Er zit er nog 1... Dus dezelfde ''fout'' opnieuwe maken lijkt me dan onverantwoord.
Gelogd
theo
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1162

lid adviesraad st. Herpetofauna


« Antwoord #21 Gepost op: 17 Januari 2010, 16:52:51 »

Mogelijk had hij wel er wel een begeleiding bij van een volwassenen, zeker gezien hij een reis van Stein (zuid-Limburg) naar Tilburg heeft moeten ondernemen, mogelijk had hij een schrijven bij van zijn ouders dat hij dat dier mocht kopen.
Waarschijnlijk is het merendeel van de dieren in jouw opvang ook door minderjarigen gekocht, hand in hand met een meerderjarige. knipoog

Verkoop van de schildpad dan maar verbieden?

Ja ik weet het dat de meeste dieren verkocht worden in het bijzijn van of door de ouders, we kunnen dus maar het beste gaan doen wat de PvdD en de DB willen, gewoon de handel en het houden van dieren verbieden, kunnen er ook geen impuls aankopen meer geschieden.

Citaat
Citaat
Zo kan ik meerdere dingen bedenken waarom de verkoop zo gelopen is, als ik zijn bericht lees is hem zelfs een care-sheet aangeboden maar heeft hij die geweigerd.
Dan kan de verkoper weigeren om te verkopen omdat hij dan niet de garantie heeft dat de koper daadwerkelijk alle nodige info heeft.

Op grond waarvan?
Wie zegt dat de koper niet voldoende info heeft gehad, in dit geval heeft de koper al twee maanden info bij elkaar gezocht en heb dan ook zo'n vermoedde dat de parate kennis van de koper groter is dan die van de verkoper en dan kan de verkoper weldegelijk constateren dat de koper voldoende info heeft omtrent het dier.
Overigens geeft Rogier toe dat dit van zijn zijde uit een grote fout is geweest die niet had mogen gebeuren en zolang we mensen zijn zullen we allen fouten maken, ook jij en ik.

Citaat
Citaat
Het is niet zo dat je de care-sheet in de doos erbij kunt stoppen zoals de gebruiksaanwijzing bij een wasmachine.
Ik zie niet in waarom niet. Met een nietmachine kan je wonderen verrichten....

Citaat
Dan wil ik er ook op wijzen dat een winkel wel min of meer verplicht is om te verkopen als de koper voldoende geïnformeerd is, ook aan jongeren, daar de winkel anders aangesproken kan worden betreffende discriminatie danwel leeftijdsdiscriminatie.
Oh wat zijn we bang voor de wetgever... En op die manier wil er advies gegeven worden? Wel eens van moreel gehoord?

Een advies dat uitgebracht wordt richting winkels zal moeten voldoen aan de wettelijke regelgeving, zou een mooie zaak worden als officiële instantie adviezen gaan geven die niet met de wetgeving strookt, kan de ophef herinneren over een bisschop die iets zei over het meenemen van een brood zonder te betalen.

Lijkt mij dus totaal verkeerd een onwettig advies te geven, over moreel gesproken.

Citaat
Citaat
Wat de prijs betreft.

Als we kijken hoeveel Anticrash de laatste tijd heeft uitgegeven aan huisvesting dieren en al wat meer, maakt het niet uit of een dier voor 40,00 of 140.00Euro wordt verkocht, hij had hem toch wel gehaald.
In het geval van Antycrash, ja. Maar dat gaat waarschijnlijk niet op voor andere 15 jarigen. Kom op Theo, nou niet recht gaan lullen wat krom is!

Wist niet dat dit topic over iemand anders ging dan over anticrash, overigens was hij zoals je kunt zien in zijn bericht in gezelschap van een volwassenen die verantwoordelijk is voor de aankoop, overigens is het kunstmatig hoog houden van een prijs zelfs bij wet verboden en naar mijn mening zijn er maar weinig mensen die een kind 40.00Euro laten uitgeven voor de aanschaf van en schildpad.

Citaat
Citaat
Als we dan toch bezig zijn met verwijten te maken moeten we toch ook is naar ons zelf kijken, niet de Kameleon heeft de interesse bij die jongen gewekt voor schildpadden en dan specifiek in dit geval de Cheldyra serpentina, dat hebben wij, alle schildpadliefhebbers, die reageren op fora en kennis verspreiden via het internet gedaan.
Bullshit. Als je beide fora er op na leest zie je dat de meeste "oudgedienden" hun best hebben gedaan om het uit zijn kop te krijgen.

Er zijn meer fora, het zijn juist de foto's van een oudgediende die hem helaas aan hebben gezet tot de koop van deze schildpad.

Citaat
Citaat
Vind het laag om iemand aan te vallen die tenminste tracht om iets te veranderen terwijl er van  uit de hobby niets anders komt dan kritiek, iemand iets te verwijten zonder dat men kennis van zaken heeft is verdomd makkelijk en of de koper nu 15 is of 85 maakt totaal geen verschil.
Als je iets wilt veranderen zal je er eerst voor moeten zorgen dat je eigen straatje schoon is Theo. Dat geldt voor iedereen. Daarbij doet "de hobby" al geruime tijd zijn best om dingen te veranderen. Nu doe je dus feitelijk hetzelfde door andere hobbyisten af te schilderen dat ze alles maar op hun beloop laten...

Al jaren wordt er gesproken om iets proberen op te zetten wat een keurmerk voor handelaren gaat uitgeven, nergens is er iets van gekomen tot dat de st. Herpetofauna is opgericht.
Al jarenlang wordt er niets anders gedaan dan gemeld dat winkeliers met het geven van hun adviezen grandioos de mist in gingen, niemand doet er iets aan.

Tot op heden zijn er een aantal personen die niets doen dan kritiek leveren, op zich niets mis mee als ze zelf met goede oplossingen komen, iets wat nu nog niet gebeurt, zal wel zo zijn zoals altijd;

De beste stuurlui staan aan wal.

@hansm

Goed idee, ga het meenemen in het advies.
Gelogd
Antycrash
Geochelone elegans
*
Offline

Berichten: 71


« Antwoord #22 Gepost op: 17 Januari 2010, 17:00:23 »

Klopt wat Theo zegt...
40 euro vind ik niet veel hoor... had er ook 150 voor willen neerleggen.

Is er iets wat ik verkeerd doe ofzo?
Gelogd
fred gaal
Algemene moderator
*****
Offline

Berichten: 3927



« Antwoord #23 Gepost op: 17 Januari 2010, 17:20:59 »


Is er iets wat ik verkeerd doe ofzo?

Nee hoor, het gaat hier niet meer direct over jou of Snappie.
Ze gaan gewoon  , we zullen later het topic splitsen zo dat dit topic weer gewoon over Snappie gaat en jij kunt laten zien dat je je goed hebt ingelezen en serieus aan de slag gaat. cool zeg
Gelogd
Razorclaw
Caninemys tridentata
*******
Offline

Ecuador Ecuador

Berichten: 4141


All good things succumb to those who wait.


WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 17 Januari 2010, 17:24:10 »

Verkoop van de schildpad dan maar verbieden?
Aan minderjarigen, om leed in de toekomst te voorkomen? Lijkt me een prima plan!

Citaat
Ja ik weet het dat de meeste dieren verkocht worden in het bijzijn van of door de ouders, we kunnen dus maar het beste gaan doen wat de PvdD en de DB willen, gewoon de handel en het houden van dieren verbieden, kunnen er ook geen impuls aankopen meer geschieden.
Nu sla je door. Alcohol en tabak mogen ook niet meer aan minderjarigen verkocht worden. Dus waarom zou dat niet met reptielen (lees: dieren) kunnen?

Citaat
Op grond waarvan?
Wie zegt dat de koper niet voldoende info heeft gehad, in dit geval heeft de koper al twee maanden info bij elkaar gezocht en heb dan ook zo'n vermoedde dat de parate kennis van de koper groter is dan die van de verkoper en dan kan de verkoper weldegelijk constateren dat de koper voldoende info heeft omtrent het dier.
Als de "toets" een caresheet is en de koper weigert die in ontvangst te nemen omdat hij laat blijken al enige kennis te hebben dan zegt dat a: genoeg over de verkoper en b: dient de verkoper een dier niet te verkoper indien hij, naar Herpetofauna's voorbeeld, hij 100% zeker is dat de koper inderdaad de juiste kennis heeft, welke de koper zeker krijgt bij het aannemen van de caresheet.
Citaat
Overigens geeft Rogier toe dat dit van zijn zijde uit een grote fout is geweest die niet had mogen gebeuren en zolang we mensen zijn zullen we allen fouten maken, ook jij en ik.
Rogier is oud en wijs genoeg om dat zelf te zeggen, en het zou meer op prijs gesteld worden ipv steeds maar PM'metjes te sturen om maar uit de openbare discussie te blijven.

Citaat
Een advies dat uitgebracht wordt richting winkels zal moeten voldoen aan de wettelijke regelgeving, zou een mooie zaak worden als officiële instantie adviezen gaan geven die niet met de wetgeving strookt, kan de ophef herinneren over een bisschop die iets zei over het meenemen van een brood zonder te betalen.
Lijkt mij dus totaal verkeerd een onwettig advies te geven, over moreel gesproken.
Wat is er onwettig aan het advies niet aan minderjarigen te verkopen? Al helemaal als het niet getoetst kan worden of dezelfde minderjarige de juiste kennis in huis heeft.

Citaat
Wist niet dat dit topic over iemand anders ging dan over anticrash, overigens was hij zoals je kunt zien in zijn bericht in gezelschap van een volwassenen die verantwoordelijk is voor de aankoop, overigens is het kunstmatig hoog houden van een prijs zelfs bij wet verboden en naar mijn mening zijn er maar weinig mensen die een kind 40.00Euro laten uitgeven voor de aanschaf van en schildpad.
De prijs van een schildpad in de winkel is niet te vergelijken met consumenten produkten en produkten van nuts bedrijven. Die vergelijking slaat dus echt nergens op. Er zijn zat winkels waar bijtschildpadjes wel veel duurder zijn.

Citaat
Er zijn meer fora, het zijn juist de foto's van een oudgediende die hem helaas aan hebben gezet tot de koop van deze schildpad.
Neuh, Antycrash kwam op deze fora met reeds de wens een bijtschildpad te hebben. Nadat hij was afgezeken op het reptielenforum natuurlijk... Tevens zeg je nu dus dat we beter de fora uit de lucht kunnen halen omdat dat mensen op verkeerde ideeën brengt. Zo kan ik nogal wat meer voorbeelden geven maar dan gaan we erg off-topic.

Citaat
De beste stuurlui staan aan wal.
Die beste stuurlui kunnen vanaf de kant beter observeren wat er mis gaat op zee.....
En, Theo,..wie de schoen past trekt hem aan.... knipoog
« Laatste verandering: 17 Januari 2010, 17:54:41 door Razorclaw » Gelogd

kurtlippens
Forumbeheerder
*****
Offline

Belgium Belgium

Berichten: 21709


King of Afrika: Centrochelys sulcata


WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 17 Januari 2010, 17:59:56 »

Citaat
Al jaren wordt er gesproken om iets proberen op te zetten wat een keurmerk voor handelaren gaat uitgeven, nergens is er iets van gekomen tot dat de st. Herpetofauna is opgericht.
Al jarenlang wordt er niets anders gedaan dan gemeld dat winkeliers met het geven van hun adviezen grandioos de mist in gingen, niemand doet er iets aan.
Ik heb het er enkele maanden geleden al over gehad, is de ontoereikende voeding al uit het gamma gehaald door de zaken die voor dergelijk keurmerk in aanmerking willen komen...?
Pas dan zal een keurmerk enige geloofwaardigheid hebben.
Ik kan er alvast bijvertellen dat dit niet gunstig zal uitkomen voor de omzet.
Voor de landschildpadden koop ik de hooipellets in aan 0.45 euro per kg, een stuk minder dan de potjes eiwitbommen die menig landschildpad (helaas) om zeep helpt.
Kattenbrokjes zullen ook al niet veel opbrengen rekening houdende met wat een waterschildpad eet....als je zoals ik liever zelf voer samenstelt komt dit nog nadeliger uit.
Toch komt dit ontegensprekelijk de dieren ten goede, ik ben dus benieuwd of hier gevolg zal aan gegeven worden Huh?
Je weet goed genoeg Theo dat dit de enige juiste weg is.


Citaat
De beste stuurlui staan aan wal.
Idd, de beste stuurlui hebben zich verenigd tot iets unieks die onder de naam NBSV door het leven gaat.
Een samen (door om en bij de 700 leden) opgebouwde adviesraad, waar men kan rekenen op een bibliotheek van hier tot Tokio.
Nazicht leert me dat over bvb Chelydra serpentina  tientallen artikelen beschikbaar zijn, ervaringen van leden die de dieren al jaren zelf houden enz.....
Bij een adviesraad samengesteld uit enkele mensen stel ik mij vragen, ik beschik in elk geval niet over voldoende kennis hierin te zetelen, en dan nog....waarom een flat bouwen met de hoekstenen van een reeds aanwezige wolkenkrabber ? Versnippering is de tegenpool van verenigen, njet dus !
Een degelijk adviesorgaan moet bestaan uit tientallen mensen, ieder heeft zijn soorten waar men genoeg kennis mee geeft opgebouwd, algemene kennis is nooit toereikend.
Gelogd

Observatie is de beste leermeester ! www.schildpadden.net
Hansm
Algemene moderator
*****
Offline

Berichten: 17832


« Antwoord #26 Gepost op: 17 Januari 2010, 18:10:21 »

Verkoop van de schildpad dan maar verbieden?
Aan minderjarigen, om leed in de toekomst te voorkomen? Lijkt me een prima plan!




Nee hoor niet prima, zat verantwoordelijke minderjarige, en onverantwoordelijke oudere.
Waarom iets verbieden wat de meeste van ons ook hebben gedaan en met goed gevolg.

Vindt eerder de discusie interesant of je als "'verantwoorde dierenwinkel met keurmerk"" welke zulke dieren gevaarlijke maar vooral grote dieren moet verkopen
als je niet kunt laten zien wat er bij komt kijken waneer ze volwassen zijn.

« Laatste verandering: 17 Januari 2010, 18:21:32 door Hansm » Gelogd

Players only love you when they are playing.
http://artisklas-haarlem.nl/ de kleinste officiële dierentuin van Nederland
theo
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1162

lid adviesraad st. Herpetofauna


« Antwoord #27 Gepost op: 17 Januari 2010, 18:36:43 »

Citaat
Rogier is oud en wijs genoeg om dat zelf te zeggen, en het zou meer op prijs gesteld worden ipv steeds maar PM'metjes te sturen om maar uit de openbare discussie te blijven.

Beste allemaal,
gezien de reacties lijkt het me op zijn plaats om even inhoudelijk te reageren op het bovengenoemde topic, allereerst wil ik duidelijk stellen dat het gebrek aan de te verstrekken informatie niet gebasseerd is op onwelwillendheid, maar miscommunicatie. Dit dier is aangeschaft bij ons en gezien de drukte op dat moment zijn er meerdere mensen door verschillende personeelsleden geholpen, je moet nou eenmaal iedereen proberen dezelfde tijd en aandacht te geven. Juist om de correcte info bij een dier te verstrekken. Dit is hoogst waarschijnlijk de reden geweest dat deze mensen zonder caresheet en uitleg zijn vertrokken, dit is namelijk protocol bij ons en iedereen die onze zaak bezoekt weet dat ook.

Dit is echter een fout die ik mijzelf erg aanreken, juist omdat ik inderdaad een voorvechter ben van betere informatie en zorg binnen de hobby , ik neem dit ook uiterst serieus en zal daar intern een bespreking over hebben om ervoor te zorgen dat dit nimmer zal gebeuren.

Mvg Rogier van Rossem

Meen al dat ik het goed gelezen op het forum en niet per PB.

Overigens zie ik ook niemand van het bestuur van de NBSV in openbare discussies omtrent het reilen en zeilen van het NBSV, waarom moet dat dan een een bestuurslid van een andere vereniging / stichting dan dat wel?


Blijf ik met de vraag zitten hoe jij erbij komt dat er hier een schildpad is verkocht aan een minderjarige?

De minderjarige heeft de schildpad inderdaad uitgezocht maar deed dat onder toezicht van een volwassenen, niks mis mee, zou te gek voor woorden zijn als een winkel niet iets mocht verkopen wat uitgezocht wordt door een kind.

Overigens mag mijn kleindochter van drie jaar in de supermarkt een fles whisky bij de kassa neerzetten en betalen als ik bij haar ben.


Citaat
Tevens zeg je nu dus dat we beter de fora uit de lucht kunnen halen omdat dat mensen op verkeerde ideeën brengt. Zo kan ik nogal wat meer voorbeelden geven maar dan gaan we erg off-topic.

Gaarne het goed in de juiste context plaatsen en niet met een losse flodder proberen te scoren;

Citaat
Citaat
Citaat
Als we dan toch bezig zijn met verwijten te maken moeten we toch ook is naar ons zelf kijken, niet de Kameleon heeft de interesse bij die jongen gewekt voor schildpadden en dan specifiek in dit geval de Cheldyra serpentina, dat hebben wij, alle schildpadliefhebbers, die reageren op fora en kennis verspreiden via het internet gedaan.
Bullshit. Als je beide fora er op na leest zie je dat de meeste "oudgedienden" hun best hebben gedaan om het uit zijn kop te krijgen.

Er zijn meer fora, het zijn juist de foto's van een oudgediende die hem helaas aan hebben gezet tot de koop van deze schildpad.

Overigens reageert anticrash nog steeds op dat forum dus hij is niet hierheen gedreven maar heeft zijn zoekgebied vergroot om nog meer info te krijgen.

@kurt
Citaat
Ik heb het er enkele maanden geleden al over gehad, is de ontoereikende voeding al uit het gamma gehaald door de zaken die voor dergelijk keurmerk in aanmerking willen komen...?
Pas dan zal een keurmerk enige geloofwaardigheid hebben.
Ik kan er alvast bijvertellen dat dit niet gunstig zal uitkomen voor de omzet.
Voor de landschildpadden koop ik de hooipellets in aan 0.45 euro per kg, een stuk minder dan de potjes eiwitbommen die menig landschildpad (helaas) om zeep helpt.
Kattenbrokjes zullen ook al niet veel opbrengen rekening houdende met wat een waterschildpad eet....als je zoals ik liever zelf voer samenstelt komt dit nog nadeliger uit.
Toch komt dit ontegensprekelijk de dieren ten goede, ik ben dus benieuwd of hier gevolg zal aan gegeven worden Huh?
Je weet goed genoeg Theo dat dit de enige juiste weg is.

Dit is ook waar ik druk mee bezig ben echter Keulen en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd,  heb laatst binnen de st. een behoorlijke discussie gehad omtrent toevoegingen aan water.

Citaat
Idd, de beste stuurlui hebben zich verenigd tot iets unieks die onder de naam NBSV door het leven gaat.
Een samen (door om en bij de 700 leden) opgebouwde adviesraad, waar men kan rekenen op een bibliotheek van hier tot Tokio.
Nazicht leert me dat over bvb Chelydra serpentina  tientallen artikelen beschikbaar zijn, ervaringen van leden die de dieren al jaren zelf houden enz.....
Bij een adviesraad samengesteld uit enkele mensen stel ik mij vragen, ik beschik in elk geval niet over voldoende kennis hierin te zetelen, en dan nog....waarom een flat bouwen met de hoekstenen van een reeds aanwezige wolkenkrabber ? Versnippering is de tegenpool van verenigen, njet dus !
Een degelijk adviesorgaan moet bestaan uit tientallen mensen, ieder heeft zijn soorten waar men genoeg kennis mee geeft opgebouwd, algemene kennis is nooit toereikend.

De NBSV is met al haar kennis ook uitgenodigd om plaats te nemen in de adviesraad, als het bestuur twee personen aanwijst als zijnde de personen die advies gaan geven omtrent waterschildpadden stap ik op als adviseur waterschildpadden.

Heb dit al vanaf het begin aangegeven, helaas is zover ik weet NBSV niet op het verzoek ingegaan.

@hansm

Citaat
Vindt eerder de discusie interesant of je als "'verantwoorde dierenwinkel met keurmerk"" welke zulke dieren gevaarlijke maar vooral grote dieren moet verkopen
als je niet kunt laten zien wat er bij komt kijken waneer ze volwassen zijn.

Kan jij mijn plaats in de adviesraad niet overnemen?

Jij zit vol goede ideeën, ga kijken of ik er iets mee kan.
Gelogd
remikiso
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Berichten: 2024



« Antwoord #28 Gepost op: 17 Januari 2010, 18:46:10 »

Ik wil hier graag even op reageren Theo. Waarom zou de NBSV twee personen aan moeten wijzen om plaats te nemen in een adviesraad?
Hoor van jou nu dat deze uitnodiging bij de NBSV zou liggen maar het zegt mij helemaal niets.
Tevens zegt die hele Stichting Herpetofauna mij iets.
Ik weet wel dat de NBSV aanwezig is bij PVH (platform verantwoord huisdierenbezit).
Wat ik ook wil aan dragen en dat is ook meerdere keren gezegd dat ik het jammer vind dat er veel versnippering is.
Maar goed dat schijnt in ieder geval in Nederland zo te moeten zijn.
Volgens mij zijn er ook door andere forummers al vraagtekens op geworpen bij de Stichting. Maar dit even terzijde.
Ook wil ik nog even kwijt dat men niemand kan verplichten om op een forum aanwezig te zijn dus ook de NBSV niet.
Mocht je vragen hebben, opmerkingen of wat dan ook kan dit altijd via de mail aan voorzitter@trionyx.nl
« Laatste verandering: 17 Januari 2010, 18:52:02 door remikiso » Gelogd
theo
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1162

lid adviesraad st. Herpetofauna


« Antwoord #29 Gepost op: 17 Januari 2010, 19:03:55 »

Ik wil hier graag even op reageren Theo. Waarom zou de NBSV twee personen aan moeten wijzen om plaats te nemen in een adviesraad?
Hoor van jou nu dat deze uitnodiging bij de NBSV zou liggen maar het zegt mij helemaal niets.
Tevens zegt die hele Stichting Herpetofauna mij iets.

Ik heb bij het samenstellen van de adviesraad aan het bestuur gevraagd of zij niet beter leden konden zoeken bij de NBSV, dit zou gedaan zijn maar is er nooit antwoord gekomen.

Citaat
.
Ook wil ik nog even kwijt dat men niemand kan verplichten om op een forum aanwezig te zijn dus ook de NBSV niet.

Dat is ook wat ik zeg omtrent het bestuur van st. Herpetofauna, men kan deze ook niet verplichten om aan een discussie deel te nemen als ze dat niet wensen.
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 Omhoog Print
 
« vorige volgende »
Ga naar:  
Recent
[14 Oktober 2023, 17:31:00]

[ 2 Juli 2023, 13:50:40]

door Tom O.
[17 Juni 2023, 17:17:05]

[ 5 April 2023, 10:13:02]

door Wally
[16 Maart 2023, 09:45:27]

door Tom O.
[25 Januari 2023, 10:56:36]

door Dick
[11 Januari 2023, 17:21:48]

door TORO
[ 8 Januari 2023, 19:20:45]

door wim 2
[26 December 2022, 09:47:49]

door Marnix
[ 8 Oktober 2022, 13:24:50]

door andy_05
[26 Juli 2022, 15:11:36]

[15 Mei 2022, 14:37:23]

door Rikke
[21 April 2022, 19:43:36]

door Rikke
[29 Maart 2022, 21:10:06]

door andy_05
[27 Maart 2022, 09:31:08]

[ 5 Maart 2022, 19:05:31]

door TORO
[20 Februari 2022, 22:35:07]

door andy_05
[20 December 2021, 18:37:20]

door Rikke
[17 December 2021, 20:16:46]

door nielo
[ 4 November 2021, 21:38:45]

door Rikke
[ 6 Juli 2021, 11:10:44]

[ 1 Juli 2021, 16:49:53]

door Phil
[29 Juni 2021, 16:49:35]

door Dick
[27 Februari 2021, 19:46:28]

door Niels30
[24 Februari 2021, 11:39:52]

[22 Februari 2021, 17:16:02]

door nielo
[13 November 2020, 18:47:56]

door Lisa
[21 Augustus 2020, 19:19:58]

door Liene
[ 2 Augustus 2020, 17:00:34]

door Rikke
[27 Juli 2020, 13:48:55]

door eniya
[ 3 Juli 2020, 21:41:09]

[24 Mei 2020, 19:55:50]

[ 6 Mei 2020, 08:53:27]

door Rikke
[26 April 2020, 15:37:12]

door Rikke
[13 April 2020, 13:35:34]

door Liene
[ 8 April 2020, 17:02:25]

door Rikke
[30 Maart 2020, 11:10:26]

door Caline
[27 Maart 2020, 17:40:09]

door Rikke
[27 Maart 2020, 12:15:10]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
30 September 2024, 13:35:12

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
geregistreerde leden
Totaal aantal leden: 3388
Laatste: tjvkooten
Statistieken
Totaal aantal berichten: 172832
Totaal aantal topics: 14135
Vandaag Online: 1140
Ooit Online: 3488
(28 December 2022, 15:34:03)
Gebruikers Online
Gebruikers: 0
Gasten: 939
Totaal: 939
Artikelen

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Black22 / TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.041 seconden met 26 queries.