Ok. blijkbaar is het dus heel verschillend.
Marion, wat betekent IBG?
Ik had ze andijvie, witlof en tomaat gegeven. Gisteren ook wortel geprobeerd.
Ik heb ze er vanochtend even uitgehaald, en tomaat voor gehouden (kwa kleur toch erg aantrekkelijk). En ja.. gelukkig... na een kwartiertje geduld begon nummer 1 te eten. Na een half plakje tomaat begon ze aan de andijvie, en toen begon nummer 2 ook.
Toen ik ze vervolgens in het terrarium zette, groeven ze zich meteen weer onder, maar later zag ik daar 1 van de twee uiteindelijk bovenop haar eten zitten. Ik heb inmiddels de tomaat aangevuld, en de andijvie mag zo ook, want die is inmiddels ook bijna op. De witlof zijn ze blijkbaar niet kapot van, want die eten ze niet.
Ik heb overigens altijd biologische groenten (van iemand die het hier altijd aan huis komt brengen), maar ivm vervoersproblemen kan ie nu niet. Het zijn dus nu groenten uit de supermarkt (ik las ergens dat het niet bespoten mag zijn... nou... daar hoop ik dan maar het beste van...
)
Ze hebben nog geen ontlasting gehad trouwens.
Omdat ik ze niet te veel wil laten stressen heb ik ze nog maar niet in bad gedaan (de kweker raadde aan ze elke week in bad te doen), maar als ze morgen of zaterdag nog geen ontlasting gehad hebben denk ik dat ik dat toch maar eens wil proberen.
Groetjes,