Dit zijn dus mijn 2 nieuwe aanwinsten van de najaarslanddag. Ze eten dus prima en zijn erg actief. De vrouw kan ik zelfs prima haar kopje strelen ze zijn erg tam. ze lopen op 2m50x1m80. Maar ik wil dat nog ruimer zien. De lv is er 85%+ meestal zelfs 90+. Ondergrond zijn bladeren en mos.
Voor dat ik ze kocht hebben ze 2,5 jaar in een winkel gezeten. Doordat ze er 2,5 jaar zaten en nog steeds gezond waren wist ik dat het om sterke dieren ging. Anders ging ik het zeker niet vertrouwen. Ik heb lang moeten zoeken. Maar heb dan uiteindelijk toch mooie dieren kunnen vinden. Via Martijn.
Hoe oud ze zijn heb ik geen idee van zal tussen de 10 en de 15 jaar zijn aan de ringen tezien. Ze zijn wildvang. Dus dat is moeilijk te zeggen. Wildvang ja niet ideaal. Maarja ze vangen ze toch dus je kan ze dan zowel een goeie thuis bieden ook vind ik. In een winkel is allesbehalve. Nu is de wildvang van carbonaria en denticulata wel volledig gestopt. Wat wel erg goed is.
De vrouw graaft zelfs nu al behoorlijke kuilen wat ik toch zovroeg niet verwacht had.
De man
De vrouw
Beiden samen zoals je ziet de vrouw is 10cm groter als de man
De man
De man
De vrouw
de vrouw
Kopje vrouw