Nou Kurt, gezien zijn "voorbereiding", ontzettend selectieve manier van lezen èn antwoorden heb ik de indruk dat Slider je geen antwoord kan geven over papierwerk ivm overname en naam van de functionaris die het in beslag nam.
Dit soort figuren (met alle respect) heb ik op een ongewervelden-forum ook tot in den treure meegemaakt. Was altijd fel tegen dit soort personen, wat mij ook niet echt populairder maakte
... Daar had ik trouwens weinig boodschap aan. Kwam er niet om met iedereen vriendjes te zijn, maar voor de informatie / serieuze liefhebbers en vooral het welzijn van de diertjes.
Ik geloof dus geen snars van het verhaal dat ie het dier heeft afgestaan en ben er van overtuigd dat ie dit slechts zegt om van het commentaar af te zijn.
Maar goed... mocht ie concrete gegevens van de overname kunnen aandragen, incl naam van de functionaris etc, dan zal ik mijn mening zonder pardon bijstellen.
No offence, maar heb dit soort gevallen al té veel meegemaakt om iemand "op zijn mooie blauwe oogjes" te geloven