Je kan ook gewoon vragen aan Angulata hoe hij het bedoeld als je het zelf niet snapt ipv zelf foute conclusies trekken en te gaan maken/verzinnen.
Ik weet / wist niet dat een stamboekhouder om één of andere reden een kweekverbod kan afkondigen.
Overigens trek ik geen foute conclusie uit haar bericht maar een conclusie naar een beeld dat geschetst wordt door een persoon die blijkbaar heel goed op de hoogte is van de regels omtrent het ESF.
Men kan een buitenstaander niet beschuldigen van fouten als een dergelijk bericht de wereld in geholpen wordt en zal men de schrijver van het bericht op zijn vingers moeten tikken.
Om hier te mogen deelnemen aan het forum hoef ik niet de regels van het ESF te kennen maar als een deelnemer van het ESF hier een bericht plaatst omtrent de gang van zake binnen het ESF mag ik het voor waar aannemen en hoef ik niet eerst de hele site van het ESF na te speuren of ze wel de waarheid spreekt of dat ze iets anders bedoeld dan zoals het overkomt bij buitenstaanders.
Het is overigens buiten alla proporties dat een derde aangesproken wordt die enkel een conclusie trekt uit een berichtgeving van iemand, die blijkbaar aan het ESF meewerkt, waar zelfs een ander medewerkende van het ESF het volgende over zegt;
Hola ! Idd een beetje ongelukkig te laten uitschijnen dat het om geld zou gaan.... de prijs kunstmatig hoog houden....
Steek de hand in eigen boezem en kom met een duidelijke uitleg omtrent een kweekverbod zonder een beschuldiging te uiten.
Sorry Kurt was al bezig met typen, zal verder niet meer reageren op welke aantijging richting mij in dit topic.