fred gaal
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: 24 Maart 2008, 15:03:52 » |
Das wel erg leuk dat je zo bekent ben dan op dit gebied. Vanuit de hele wereld of vooral Nederland? Doe je ze aan iedereen weg of zijn ze niet bedoeld voor iedereen? Zal wel een flinke investering zijn om zo'n diertje aan te schaffen.
Het zijn maar 3 stuks dus ik wacht rustig af tot ik er het goede gevoel bij heb, en als ze zoveel betalen zijn ze er ook wel goed voor.
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #91 Gepost op: 12 April 2008, 15:35:37 » |
Hardstikke leuk om dit te lezen Fred, ik had het nog niet gevonden om te lezen. Ze zijn prachtig, Lijkt me leuk om meer over deze "lijn'/'fam" te horen, is er iets bekend over dieren die verwant aan jouw ouderdieren zijn.
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #92 Gepost op: 12 April 2008, 21:15:32 » |
Hardstikke leuk om dit te lezen Fred, ik had het nog niet gevonden om te lezen. Ze zijn prachtig, Lijkt me leuk om meer over deze "lijn'/'fam" te horen, is er iets bekend over dieren die verwant aan jouw ouderdieren zijn. Waar de ouderdieren uiteindelijk gekweekt zijn weet ik niet, maar moet er bij zeggen dat ik me er ook niet in verdiept heb.
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: 17 April 2008, 15:41:01 » |
Ook hier gaat de babyboom verder, het 2e legsel is bijna helemaal uitgekomen, 5 uitgekomen eieren en 1 niet ontwikkeld(onbevrucht?) 2 van de diertjes zijn albino, 1 is wel erg zwak en ik denk niet dat deze het gaat redden wat erg jammer is want juist deze heeft een compleet gele tekening. Ik hoop dat het dier nog opkrachten komt met de laatste dooierresten maar ik betwijfel het.
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 17 April 2008, 15:44:00 » |
Echt veel 2 van de 5 eieren uit een legsel albino, als je foto's neemt wil ik ze graag zien. Wat denk je dat er mis is met het ene jong?
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 17 April 2008, 16:45:55 » |
Echt veel 2 van de 5 eieren uit een legsel albino, als je foto's neemt wil ik ze graag zien. Wat denk je dat er mis is met het ene jong?
Het legsel bestond uit 6 eieren dus is het 2 uit 6. Voor mij is het de eerste keer dat er 2 in 1 legsel zitten, in principe is ieder 4 e jong een albino dus kan het voorkomen dat het er 2 zijn. Het diertje links op de foto is het zwakkere, waarom, geen idéé het komt soms voor dat 1 niet sterk genoeg is en nu toevallig dit dier. Je kunt goed het kleur verschil zien tussen de 2.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #96 Gepost op: 17 April 2008, 16:50:54 » |
altijd leuk om te zien Fred
is idd wel een heel mooi diertje, hoop dat hij het red
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 17 April 2008, 16:54:56 » |
Het is niet alleen atijd leuk te zien, maar buitengewoon mooi om de verschillende kleuren op 1 foto te zien. Het linkse dier is zeker prachtig vooral de gele vlek op de kop vind ik erg mooi, Ik vind het echt bijzonder en interesant dat elk vierde ei albino is, erg leuk topic over deze jongen. gave foto bedankt!!!
|
|
|
|
Camilio
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 17 April 2008, 17:36:56 » |
Mooire foto! Hopen dat hij het red:)
|
Horsfieldii 2.5.1 Pardalis 2.2.0
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #99 Gepost op: 17 April 2008, 18:05:32 » |
Het legsel bestond uit 6 eieren dus is het 2 uit 6. Voor mij is het de eerste keer dat er 2 in 1 legsel zitten, in principe is ieder 4 e jong een albino dus kan het voorkomen dat het er 2 zijn. Het diertje links op de foto is het zwakkere, waarom, geen idéé het komt soms voor dat 1 niet sterk genoeg is en nu toevallig dit dier. Je kunt goed het kleur verschil zien tussen de 2. weer leuk om te zien hoop dat het kleintje het toch red is altijd maar afwachten niet
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
Duits wonen: www.immo-ridder.nl
|
|
« Antwoord #100 Gepost op: 17 April 2008, 18:40:41 » |
Poeh Fred, Jeetje...weer Ik vind het toch wel weer bijzonder hoor. Bijzonder ook hoeveel kleurverschil er ook nog eens onder de albino's zijn.....
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #101 Gepost op: 17 April 2008, 18:55:41 » |
Poeh Fred, Jeetje...weer Ik vind het toch wel weer bijzonder hoor. Bijzonder ook hoeveel kleurverschil er ook nog eens onder de albino's zijn..... Dank jullie wel, ook ik sta nog steeds versteld van de verschillen, maar een gele was ook voor mij compleet nieuw.
|
|
|
|
turtle lover
Dipsochelys dussumieri
Belgium
|
|
« Antwoord #102 Gepost op: 17 April 2008, 18:57:30 » |
Ik kan maar 1 ding zeggen wow zalig mooi. Wat heb jij toch weer een geluk zeg.
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #103 Gepost op: 17 April 2008, 21:06:55 » |
Leuk voor je Fred, hopelijk red hij het Ikzelf vind ze niet zo mooi, en dit is een eerlijk antwoord
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #104 Gepost op: 17 April 2008, 21:12:23 » |
Leuk voor je Fred, hopelijk red hij het Ikzelf vind ze niet zo mooi, en dit is een eerlijk antwoord Je weet dat ik er net zo over denk, maar het je gaat aan ze wennen. Ik moet zeggen dat de albino's nog allerter en actiever zijn waardoor er nog wat meer aan te beleven is.
|
|
|
|
|