wormenkuur

<< < (4/30) > >>

gizmo:
zeker intressant om te weten.

catweazle ben jij ra of da??

nu kom je teminste iets nuttigs te weten. bgfd

kurtlippens:
Citaat van: gizmo op 22 September 2009, 21:12:50

oke morgen eens yakult halen,maar moet ik dat met water verdunnen of kan ik dat zo in een bakje neer zetten?

Gewoon over de voeding gieten , laat de voerschaal wel maar een paar uurtjes staan, yakult verzuurt snel in een warm terrarium.  xwcds

gizmo:
Citaat van: kurtlippens op 22 September 2009, 21:25:41

Citaat van: gizmo op 22 September 2009, 21:12:50

oke morgen eens yakult halen,maar moet ik dat met water verdunnen of kan ik dat zo in een bakje neer zetten?

Gewoon over de voeding gieten , laat de voerschaal wel maar een paar uurtjes staan, yakult verzuurt snel in een warm terrarium.  xwcds

zou ik bv ook herpo kunnen verzachten met yakult voor in plaats verzachten met water??(die groene harde dingen die je op de landdag kunt kopen)

catweazle:
Er zijn producent van Nekton [ ik weet niet of ik een merknaam mag noemen op het form]
zoal als Nekton MSA die deze noodzakelijke sporen bevatten.
[let wel op dat bij o.a.dit product er een zelfde hoeveelheid calsium moet worden toegevoegt.]
Er zijn ook voor duiven goede mulivitaminus te krijgen met mineraal sporen.
Deze zijn ook goed toepasbaar bij schildpadden en reptielen.
lees alleen heel goed naar de ca / p verhouding soms moet je ook hierbij calsium toevoegen.

D-magic:
Let er overigens wel op de je Yakult light neemt, dit bevat minder suikers wat beter is voor de dieren.

Ik heb dat ook over het eten gesprenkeld toen mijn grieken wormen, mijn elegansen flagelaten en mijn elongata's coccidiose hadden. Ik sprenkelde gewoon wat over het eten zodat er over het meeste wel wat Yakult zat.

Was je je handen wel met een ontsmettend middel Gizmo? Misschien een "stomme" vraag hoor.

Zelf was ik mijn handen, na elk voer/waterbakje gewassen te hebben, eerst met F10 en daarna nogmaals met Dettol handzeep. De F10 heb ik aangeraden gekregen van mijn RA, die gebruikt dat zelf ook in zijn praktijk en hij zegt dat dit goed werkt. Hier ontsmet ik ook elke keer de eten en drink bakjes mee.

Navigatie

[0] Berichten index

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina