Even wat foto 's:
Dit is hun definitieve buiten verblijf van 2 meter breed en 4 meter lang (binnenin gemeten(dus achter de omheining)). Er moet wel van voor nog gras gezaait worden. Van achter komt er nog een soort net met natuurstenen maar dit zal maar binnen zijn in begin januari 2010. Het "huis" is in 2 delen verdeeld, de serre waar ze zich kunnen opwarmen en het slaap-winter gedeelte die ik nog zal op vullen met stro. Ik de serre moet er nog zavel komen.
Op die plaats van die zwarte pot komt er een viige plant (natuurlijk zal die pot weg gaan). Op die borduren van achter komt dat net met die natuurstenen.
Dit is het huis van achter met 2 deurtjes, Links doorzichtig voor de serre (1,10 meter op 1,10 meter (binnen gemeten)) en recht helemaal donker voor hun winterslaap en de nachten (1,05 meter op 0.90 meter(binnen gemeten)). Ze hebben binnen een hang waar de door kunnen naar hun serre en winterplaats. En er moeten nog slotjes op de deurtjes.
Ik weet dat het goed gelijkt op Jens zijn verblijf van de waterschildpadjes mar wij zijn broers en de 2 verblijven sluiten aan elkaar aan.
Dit was het. Als het helemaal af is ( gras gezaait, net met natuurstenen en de zavel) zal ik nog wel wat foto 's plaatsen.