Ik weet trouwens wel (voorstander of niet) dat de beursen bij de Oliemeulen ontzettend veel publiek trekt.
Is denk ik voor hun ook een bron van inkomsten en misschien ook wel uit nood geboren?
Snap ik wel dat er een bron van inkomsten moet zijn, het is ook niet de bedoeling de Oliemeulen te treffen.
Maar welke ervaren liefhebber zou zoiets toelaten op zijn erf ? Het gevaar op kruisbesmetting op de dieren is niet denkbeeldig...ik weet dat ook buiten het forum hierop commentaar is, en niet van de minsten...
Ik post ook voor mensen die nalezen, dingen die beter geen navolging krijgen (naar mijn persoonlijke mening) wijs ik ook op...zo ook de combinatie van Zuid Amerikaanse schildpadden (Chelonoidis carbonaria) met Aziaten (Indotestudo elongata) kan niet...ongemerkt leidt dit tot stress bij de dieren.
We kregen de vraag van nieuwkomers hier al tientallen keren welke soort er kan worden bijgezet bij hun huidige dieren, het antwoord erop moet telkens hetzelfde zijn, is dit nu een dierenpark of een particulier ...
Heb je kritiek op sommige punten dan lijkt het er al snel op dat niks goed gaat in het dierenpark, maar ik twijfel er niet aan dat het niet zo is...