Hallo,
ik ben Kjell en woon in Veurne. Ik ben geboren in 1996 en doe teckniek wetenschappen op school. Mijn hobby 's zijn tennissen, mij bezighouden met wandelende takken en wandelende bladeren en natuurlijk landschildpadden. Hoe ben ik aan landschildpadden gekomen?
Wel, er zij er vriend van mij dat hij landschildpadden zou kopen in een winkel en ik zij natuurlijk direct, dat wil ik ook! Zo gezegt zo gedaan. Voor mijn communi een landschildpad gevraagd aan mijn peter en op mijn communi wonderbaarlijk gekregen. Later vroeg ik aan mijn ouders van ik wil kweken met mijn landschildpad dus ik wil een tweede kopen. Dit mocht dan van mijn ouders en we hebben gebeld naar een kweker of hij er nog had en hij had er nog
. Dan een afspraak gemaakt en naar ginder gereden. Ik mocht kiezen, of 1 schildpad nemen van het zelfde jaar van de schildpad die ik al had of 2 van een jaar jonger (van de zelfde prijs ongeveer). Een tijdje nagedacht en dan beslist er 2 te kopen en er nu nog geen spijt van te hebben. Nu blijken het allemaal vrouwen te zijn dus zal ik nog een man kopen...
dit was mijn verhaal een beetje.
Kjell