Het is er een beetje voor gedaan ook hoor dat ze van bij haar kwamen.
Zo was ik dan ook volledig zeker dat het goede nakweek dieren zijn, en weet ik dat ik ook opgevolgd kan worden.
Geeft me weer wat zekerheid naar mezelf toe. Er zullen waarschijnlijk toch wel weer wat vragen naarboven rijzen, en weet dat ik hier goede antwoorden krijg!
(dit zou ik natuurlijk zelf ook leuk vinden als ik ooit nakweek heb, dat ik er toch nog iets van zou horen, en wetende dat je dieren het goed doen)
Zeker en vast een wens hoor, heb weer niet veel moeten doen om dit gedaan te krijgen.
Toen we bij annieka kwamen, viel hij helemaal voor deze soort, heb hem bijna nog nooit zo zien kijken naar waterschildpadden
Jaja, hij is ook verkocht hoor !
Wat 'n geluk dat we beide wat dezelfde hobby hebben... maar o jee wat gaat ie nou weer willen...
Ik vind ze ook super mooi, nou is er eentje ingegraven aan het wateroppervlak...
de andere twee vinden de stroming van het filtertje dan weer leuk...
Ze zijn nog zóóó klein
Ja hoor, mijn emydura's zijn ook zo'n bedelaars... maar ik ben hard en geef niet toe hoor. Mijn ventje is weer wat softer daarin, maar van 't watergedeelte moet ie qua voer wegblijven
ie mag alleen mee pieren gaan vangenIe zei het al gistere: dagelijks een beetje eten geven. NEE, annieka heeftgezegd vanaf nu 3x per week.
toch weer proberen hé.
Er liggen wat waterplantjes in, op vastendagen moeten ze het daar maar mee doen.
Ze zullen wel niet verhongeren.
het zijn idd broers/zussen van de jouwe.
Hoeveel had jij er meegenomen? Jij geen foto's erop gezet van hen?