Geen verkeerde indruk hoor, vindt juist mooi om te zien wat je allemaal voor hem doet
Wel verklaard Kurt zijn anttwoord veel van het gedrag wat hij vertoond, interesant allemaal toch wel heel anders als bij andere schildpadden.
Het is de eerste keer dat ik hoor van een schildpad soort die plekken "'markeerd"'.
Nouja straks zit hij in zijn paradijs en dan keert zijn gewone gedrag vast terug
Komt vaker voor de vraag of vuil aan een de penis van de schildpad kwaad kan, met zelfreinigend bedoeld Kurt dat bij het weer intrekken van de penis het vuil er automatisch weer afschuift, geen probleem dus
ja klopt kurt zijn antwoorden verklaren veel en daar heb ik heel veel aan en ook al heel veel van geleerd
het is mijn eerste schildpad en alles is nieuw en toch wel heel interesant wat hij doet
ik heb hem nu twee jaar en volgens mij heeft hij zijn hele truuken doos nu al laten zien
ik vond het wel heel eng dat hij dat deed en schrok ook best wel had er ook nog niets over gelezen
wel over een darm colaps en ik ben gewoon bang dat hij door mijn fout of verkeerde verzorging ziek word of dood gaat omdat je het best wel vaak leest
wel interesant dat sulcata mannetjes best wel dominant zijn
toch ben ik wel heel blij dat ik er maar 1 heb genomen met zo,n dominant mannetje
dan kan hij lekker de macho uithangen in zijn nieuwe verblijf
ik hoop maar dat hij het leuk vindt straks in zijn nieuwe verblijf
omdat hij nu al een beetje van slag is
ik ben benieuwd of hij nog meer in petto heeft om mij te laten schrikken hahaha