Ah,
Ik begrijp dat sommigen mijn reactie(s) wat fel vonden...
(Ben werkzaam bij het Ministerie van Defensie en werk dus dagelijks met militairen... Daar ga je inderdaad wat directiever en directer door communiceren... Ik bedoel het niet rot
)
Allereerst wil ik nogmaals benadrukken dat ik je niet wil ontmoedigen, zoals ik meermaals heb aangegeven.
Ik wil echter wel dat je je volledig bewust bent van hetgeen er allemaal bij deze hobby komt kijken.
De manier hoe jij praat over "geld zat / ruimte zat",
klinkt namelijk nogal arrogant uit de mond van een 14-jarige.
En hiermee bedoel ik dus niet dat jij arrogant bent... maar dat de uitspraken, zoals ik ze interpreteer arrogant op mij overkomen.
Je leest het goed: Het is hoe ik het interpreteer en daar vervolgens op reageer. Dat betekent uiteraard niet dat ik ze juist heb geïnterpreteerd.
En als ik het mis heb, dan kan de ander mij erop wijzen dat ik er naast zit, waarna ik mijn mening bijstel... Zo doen volwassenen dat op een forum.
Het is dus niet bedoeld als affikken, maar als opbouwende kritiek.
Laat je niet ontmoedigen, maar trek er je conclusies uit.. pik de belangrijke info eruit en ga daarmee beter voorbereid de hobby in.. Begrijp je wat ik bedoel Benjamin?
Dat jij het interpreteert als afgefikt worden is dus ook iets waar ik niks aan kan doen.
Zoals ik teksten verkeerd kan begrijpen, kunnen ook anderen dit.
Nou, nu dit uit de wereld is:
Nogmaals:
Laat je niet zo snel ontmoedigen (wat je laat blijken door dit forum na wat kritiek al links te laten liggen), maar blijf jezelf helemaal suf lezen over Kolenbranders.
Het was jouw manier van vraagstelling wat bij mij alarmbellen liet rinkelen.
Ben lange tijd moderator geweest op een Ongewervelden Forum, waar zeer veel impulsliefhebbertjes verschenen. Hun manier van vraagstellings was identiek aan de jouwe.
Prettig om te ervaren dat ik er wat jou betreft kennelijk naast zat.
Hoop je hier dus nog lang op dit forum te zien en straks prachtige foto's en berichten over je Kolenbranders te mogen zien / lezen.
"Pak het niet te persoonlijk op"