Ik heb gisteren een nieuw boettgeri gekocht bij fantasia reptile. Een diere van 2007.
Ik heb hem gevraagt welke soort is voor dat ik heb ze in mijn hand gehad, en hij heeft mij gezegd dat een hermanii was, dus ik dacht dat een hermanii hermanii was, maar als ik heb ze in mijn hand gehad en betalen, ik heb gemerk dat een boetgeri was. Ik heb dat gezegt, dat op de papier stond alleen ook testudo hermanii en niet testudo hermanii boettgeri. En ik heb de indruk gehad dat hij wist niet dat een verschielen is tussen de twee.
Ik zal later foto van de nieuw dier maken.
Ze eten heel goed en alles is normal momenteel, ze is natuurlijk momenteel appart in een binnen terra voor een week of twee om zekker te zijn dat alles in order is met de beeste.
Maar ik vind dat heel rare dat op de cites papier stond testudo hermanii, zonder te zeggen dat een boettgeri is
en ik heb twee documenten gekregen een van de winkel en een officieel, een geel document, en op alle twee stond het zelfde.
Is dat normaal (of dat is misschien ik die kan niet goed zien en toch een hermanii is) ?