Razorclaw
|
|
« Antwoord #780 Gepost op: 17 Juni 2009, 20:57:13 » |
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #781 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:12:21 » |
Niet verklapt, Renie zei al dat het een prehistorische soort was. punt voor Renie...alweer..... Jij bent veel te braaf Straks breng je de eretitel "Megalochelys atlas" als rank in gevaar voor jezelf ..... Er zijn idd te weinig ranks, ik ga dit weekend eens zien om deze uit te breiden Plaatje 3 dus nog....
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #782 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:18:07 » |
Ja, Martijn het ging beter toen ze een uurtje wachten. Krijg niet eens de tijd om ze op te zoeken.Helemaal nu ik ook nog de lijst moet controleren.
Hier hetzelfde ja ik weet het even kijken of de naam nog klopt posten en ja hoor de rode melding......
|
|
|
|
snapingmata
|
|
« Antwoord #783 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:22:33 » |
3.Gopherus polyphemus
|
Op sommige vragen kunnen we beter geen antwoord hebben, soms is ervaring veel beter.
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #784 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:25:52 » |
Ja, Martijn het ging beter toen ze een uurtje wachten. Krijg niet eens de tijd om ze op te zoeken.Helemaal nu ik ook nog de lijst moet controleren.
Hier hetzelfde ja ik weet het even kijken of de naam nog klopt posten en ja hoor de rode melding...... Je kan ook eerst posten en daarna naar de taxonomische lijst kijken of de naam klopt, je hebt 300 sec om je bericht te wijzigen. Sowieso komt er binnenkort weer een conceptwijziging (enkel in het weekend deze), bij die zal snelheid minder cruciaal zijn
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #785 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:28:31 » |
Hier hetzelfde ja ik weet het even kijken of de naam nog klopt posten en ja hoor de rode melding...... Je kan ook eerst posten en daarna naar de taxonomische lijst kijken of de naam klopt, je hebt 300 sec om je bericht te wijzigen. Sowieso komt er binnenkort weer een conceptwijziging (enkel in het weekend deze), bij die zal snelheid minder cruciaal zijn Is ook een optie ja Benieuwd wat de wijziging zal zijn
|
|
|
|
FromHolland
|
|
« Antwoord #786 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:38:35 » |
Benieuwd wat de wijziging zal zijn
Anders ik wel. Op deze manier behouden Ferry en ik dezelfde voorsprong/afstand, is ook niet leuk voor de overige deelnemers.
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #787 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:45:27 » |
Ik vond het uurtje wachten van jou ook een goede optie, jammer dat ze amper in de praktijk gebracht is.
|
|
|
|
FromHolland
|
|
« Antwoord #788 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:48:26 » |
Ik vond het uurtje wachten van jou ook een goede optie, jammer dat ze amper in de praktijk gebracht is.
Dit deed ik alleen bij drie plaatjes om de andere een kans te geven. Bij 6 plaatjes vind ik dat niet nodig, je kunt dan gewoon op de andere raden die wij niet raden.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #789 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:50:31 » |
|
|
|
|
FromHolland
|
|
« Antwoord #790 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:51:25 » |
Gul hè.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #791 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:52:06 » |
Bij 6 plaatjes vind ik dat niet nodig, je kunt dan gewoon op de andere raden die wij niet raden. We kunnen hooguit afspreken allebei maar 1 plaatje te raden, toch? Vechten om de restjes....whouahahahahah
|
|
|
|
FromHolland
|
|
« Antwoord #792 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:53:29 » |
Bij 6 plaatjes vind ik dat niet nodig, je kunt dan gewoon op de andere raden die wij niet raden. We kunnen hooguit afspreken allebei maar 1 plaatje te raden, toch? O.k. doen we vanaf morgen.
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #793 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:54:40 » |
Plaatje 3 is nog altijd niet geraden Vanaf morgen is het laatste geraden plaatje dubbele punten waard Tactisch zijn is de boodschap dan
|
|
|
|
FromHolland
|
|
« Antwoord #794 Gepost op: 17 Juni 2009, 21:55:28 » |
|
|
|
|