D-magic
|
|
« Antwoord #480 Gepost op: 1 Maart 2010, 21:18:56 » |
Dat is toch heel goed nieuws Martijn, super
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #481 Gepost op: 1 Maart 2010, 21:24:45 » |
Idd goed nieuws , maar twijfel of deze soort echt iets voor mij zou zijn.....
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #482 Gepost op: 1 Maart 2010, 21:29:38 » |
Idd goed nieuws , maar twijfel of deze soort echt iets voor mij zou zijn..... Waarom Kurt? Tja het is niks vergeleken met die mooie reuzen van je
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #483 Gepost op: 1 Maart 2010, 21:30:56 » |
Idd goed nieuws , maar twijfel of deze soort echt iets voor mij zou zijn..... Waarom Kurt? Tja het is niks vergeleken met die mooie reuzen van je Mooi genoeg hoor, daar niet van.....maar die lange periodes van inactiviteit vind ik een nadeel
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #484 Gepost op: 1 Maart 2010, 21:36:36 » |
Idd goed nieuws , maar twijfel of deze soort echt iets voor mij zou zijn..... Waarom Kurt? Tja het is niks vergeleken met die mooie reuzen van je Mooi genoeg hoor, daar niet van.....maar die lange periodes van inactiviteit vind ik een nadeel Is wel jammer ja al zie ik wel dat de vier drie verschillend gedrag vertonen elke dag, om de zoveel dagen en dan zo goed als nooit tot nu. Dit zou moeten veranderen tot dagelijks bij warmere en vochtigere periode die nu aan het beginnen is zo langzamerhand volgens de omgekeerde klimaatgegevens van Madagascar en voorbeelden van andere houders van de soort. Deze periode is mij nog nieuw dus ben heel benieuwd wat dit gaat brengen. Misschien kan ik je dan overtuigen ?
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #485 Gepost op: 1 Maart 2010, 21:37:55 » |
Dat is toch heel goed nieuws Martijn, super Zeer zeker ben er heel erg blij mee scheelt een hoop onzekerheid
|
|
|
|
Moi
Gast
|
|
« Antwoord #486 Gepost op: 1 Maart 2010, 23:08:17 » |
Ik zei het toch! Kortom; no spang swa, anders geniet je minder van je mooie dieren!
En nu; genieten van ALLE dieren!
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #487 Gepost op: 1 Maart 2010, 23:15:15 » |
Ik zei het toch! Kortom; no spang swa, anders geniet je minder van je mooie dieren!
En nu; genieten van ALLE dieren! De spang is al wat afgenomen inderdaad swa
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #488 Gepost op: 3 Maart 2010, 18:41:59 » |
Idd goed nieuws , maar twijfel of deze soort echt iets voor mij zou zijn..... Waarom Kurt? Tja het is niks vergeleken met die mooie reuzen van je Ja ik zou ook niet weten of ik dit een leuke soort zou vinden na al dit. Het zijn geweldig mooie dieren daar niet van maar inderdaad wat Kurt zegt en dan die onzekerheid.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #489 Gepost op: 3 Maart 2010, 19:22:54 » |
Idd goed nieuws , maar twijfel of deze soort echt iets voor mij zou zijn..... Waarom Kurt? Tja het is niks vergeleken met die mooie reuzen van je Ja ik zou ook niet weten of ik dit een leuke soort zou vinden na al dit. Het zijn geweldig mooie dieren daar niet van maar inderdaad wat Kurt zegt en dan die onzekerheid. Ik weet wat me te doen staat en ga het proberen jullie zo goed mogelijk te overtuigen
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #490 Gepost op: 10 Maart 2010, 16:37:03 » |
|
|
|
|
Trudi
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #491 Gepost op: 10 Maart 2010, 17:55:33 » |
Wat een beeldschone diertjes! Die koppies met die lieve oogjes . Kan me best voorstellen dat je ervoor gaat en hun bijzondere gebruiksaanwijzing voor lief neemt.
|
|
|
|
remikiso
|
|
« Antwoord #492 Gepost op: 10 Maart 2010, 17:57:45 » |
Zeker genieten Martijn. Leuke dieren!!
|
|
|
|
kefke
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #493 Gepost op: 10 Maart 2010, 18:45:07 » |
Er kan geen lamp op tegen de echte zonnestralen: Het diertje geniet en ik van het diertje op deze manier Deze was natuurlijk weer zijn maag aan het vullen de bodemloze put. Ik ben blij dat we ook mogen meegenieten
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #494 Gepost op: 10 Maart 2010, 18:57:47 » |
Inderdaad, wat een kopjes Martijn.
Die laatste foto vindt ik erg mooi, erg mooie kleuren op die foto.
|
|
|
|
|