Intussen heb ik een 2e etage gebouwd in mijn kot die na lang werken vandaag klaar is. Het is 7m20 lang en 90cm breed. Een kleine 7m² dus. Ik heb het in 2 gedeelt 1 van 4m² voor de radiata en 1 van 3m² voor de cherry heads 2008. Morgen ga ik alles inruchten en de dieren erin. Denticulata verblijf zal daarna ook verdubbelen + met binnenvijvertje ook zoals de carbonaria nu hebben. Hier wat foto's van hoe het is. Is een grote tafel op 8 poten alu profielen van 3,5cmx7cm.
boven de waterval van de carbonaria het 2e verdiep is op 1m15 van de grond plexie cherm + kader is 41cm hoog.
Even een detail van de constructie.
Detail van hoe de alu profielen samen hangen. Met L ijzers zoals je ziet. Vast gebout in de profielen die voorzien zijn van bout sleuven.
Aan de binnenkant zit de plexie 6mm dik in een sleuf overal die nog eens extra dicht gemaakt is met een rubberen Dichtriem. Om alles waterdicht te hebben.
Binnenin aan de muur een L profiel vast gemaakt om de plexie te laten op rusten dan.
De master himself die de laatste afwerkingen nog aan het doen is en erg blij is dat hij bijna klaar is
Plexie erop ( plexie is met een alu randje omrand ook als je goed kan zien ) En je ziet ook waar de lamp moet komen. Aan het haakje.
Nog een foto van hoe het is.