collinke
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: 23 Maart 2009, 20:12:22 » |
ohja, Lies, heb jij misschien ook wat fotootjes van jouw dieren ?
|
We should treat animals as we would wish them to treat us!! 1.1.4 Geochelone elegans ¤ 0.0.5 Chelonoidis Carbonaria ¤ 2.2.0 Eurotestudo Hermanni Hercegovinensis ¤ 0.1.0 Testudo Graeca Ibera ¤ 1.1.0 Emydura Subglobosa ¤ 0.0.3 Malaclemys Terrapin
|
|
|
Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: 23 Maart 2009, 20:18:02 » |
Mag vermeld worden toch Lies Sluit ik me helemaal bij aan
|
0.1.0 Testudo horsfieldii 1.1.4 Testudo kleinmanni 1.0.0 Chersobius signatus
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: 23 Maart 2009, 20:18:15 » |
Met zoveel tijd zou je inderdaad de bak kunnen voorbereiden, zeker als je zo'n beplanting erin wil als je vb link heeft dit mooi de tijd om aan te slaan en te wortelen, goed en mooi beplante aquariums is een kunst opzich. Alvast wat leuke visjes en je hebt ook nog wat om naar te kijken
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: 23 Maart 2009, 20:18:39 » |
Gatverdamme, nu ga jij mij ook al laten wachten nuja dan heb je tijd genoeg om er vééééél te maken Idd, ik wacht ook veel liever, dan 'prullen' te kopen... ik wil goede kwaliteit En ik twijfel er zeker en vast niet aan dat het bij lies TOP kwaliteit is, alles wat ik al gelezen heb is super ! Skip, zijn weer mooie fotootjes wauw ... @ Lies: ooh, in mei beginnen ze... dacht al dat ik tot augustus moest wachten... + 3 maand november ofzo... Men ventje vind het al goed, nu nog een aantal overeen komen Ik lees graag je posts, zo met het hart op de tong (of toetsenbord) Bij Lies zou je in elk geval goed zitten , ik ben benieuwd hoe dit vervolgd....
|
|
|
|
collinke
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: 23 Maart 2009, 21:49:04 » |
Met zoveel tijd zou je inderdaad de bak kunnen voorbereiden, zeker als je zo'n beplanting erin wil als je vb link heeft dit mooi de tijd om aan te slaan en te wortelen, goed en mooi beplante aquariums is een kunst opzich. Alvast wat leuke visjes en je hebt ook nog wat om naar te kijken Ook met een waterhoogte van 10cm ? @ Kurt : thnx nu is heel mennen dag weer goe séh. hij was al goed hoor (sorry het moet effe van men chest) : vandaag zijn de meubeltjes eindelijk aangekomen dus ... en nu alles proppesvol staat, heb ik toch nog mijnen emydura subglobosa-muur kunnen vrijhoude PAL in de living. We zijn er ook in geslaagd om van het 2e kleine slaapkamertje om te toveren in een schildpaddenkamer. Onze kindjes zijn goed gesetteld, en ze eten dus... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHet vervolg... wel, ik ga er bij haar bestellen, en ik maak nog een foto-albummeke aan hier hé.
|
We should treat animals as we would wish them to treat us!! 1.1.4 Geochelone elegans ¤ 0.0.5 Chelonoidis Carbonaria ¤ 2.2.0 Eurotestudo Hermanni Hercegovinensis ¤ 0.1.0 Testudo Graeca Ibera ¤ 1.1.0 Emydura Subglobosa ¤ 0.0.3 Malaclemys Terrapin
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #50 Gepost op: 23 Maart 2009, 22:01:13 » |
Begin je toch vooraan met de korte waterplantjes
|
|
|
|
collinke
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: 23 Maart 2009, 22:08:40 » |
die waterplantjes geven me via telepathie net door dat ze meer dan 15 cm water willen, anders zullen ze het vertikken van te groeien en goed te gedij-en nee hoor, tuurlijk ga ik deze tijdig laten draaien, en zal me er dagelijks aan herinneren dat het steeds een dag minder wachten is. vind aquaria ook zeer mooi... chicliden, en discussen, en dan de zoutwateraquaria natuurlijk... mooi mooi, maar mijn emydura-aquarium zal wel mooier zijn
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #52 Gepost op: 23 Maart 2009, 22:18:01 » |
|
|
|
|
collinke
|
|
« Antwoord #53 Gepost op: 23 Maart 2009, 23:05:02 » |
netjes ...
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #54 Gepost op: 24 Maart 2009, 09:35:55 » |
Vind wedstrijd bakken altijd frustrerend om te zien. Gezien een standaard aquarium nooit zo wordt tenzij je fanatiek bent. geef mij maar een chiclide bak vol stenen en hier en daar een varen Javavaren is een prima plant voor laag water. Kan goed groeien op wrotels of steen. Is ijzer sterk en kan half boven water groeien.
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #55 Gepost op: 24 Maart 2009, 09:45:14 » |
Wedstrijdbakken zijn juist voorbeelden van mensen die alles over filtering, waterplanten en voedingsbodem en waterkwaliteit weten, deze mensen hebben zich zo verdiept in de hobby, met zo'n show bak als resultaat is gewoon erg knap Goed ingerichte bak met alleen stenen kan inderdaad ook erg mooi zijn, maar daar moet je ook gevoel voor hebben.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #56 Gepost op: 24 Maart 2009, 09:48:50 » |
Wedstrijdbakken zijn juist voorbeelden van mensen die alles over filtering, waterplanten en voedingsbodem en waterkwaliteit weten, deze mensen hebben zich zo verdiept in de hobby, met zo'n show bak als resultaat is gewoon erg knap Snap de bedoeling van de bakken Maar de frustraties die je moet overbruggen om tot zoiets te kunnen komen is vaak een hele opgave en doorzettings vermogen en passie om te willen en vol te houden. Kost ongelofelijk veel geld en tijd om te krijgen en te behouden.
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #57 Gepost op: 24 Maart 2009, 09:57:58 » |
Ben ik met je eens, ook niets voor mij hoor maar toch heel knap als je dat gedult en kennis hebt, veel geld hoeft niet perse ze ruilen met elkaar, hebben speciale veilingen bijzondere vissen en planten enzv. Annieka weet er denk ik best veel vanaf die zit/zat in de "'aquarium wereld"'
|
|
|
|
Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #58 Gepost op: 24 Maart 2009, 17:50:16 » |
Nog een foto: Bedankt Mr. Queue
|
0.1.0 Testudo horsfieldii 1.1.4 Testudo kleinmanni 1.0.0 Chersobius signatus
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: 24 Maart 2009, 19:33:55 » |
Het blijft echt een zeer mooi schildpaddensoort!
|
1.2.0. Kinosternon baurii
|
|
|
|