Wat is het advies van de stamboekhouder?
Vanaf dag 1 dat het diertje minder ging heb ik de stamboekhouder als de kweker beide op de hoogte gehouden van de stand van zaken en de behandeling en hoe diertje erop reageert.
Na wat er vanmorgen is gebeurt heb ik de stamboekhouder gebeld.
Voordat ik advies kreeg van iemand heeft deze de stamboekhouder gesproken en hierna de behandeling van zijn ieder voorgelegd.
De stamboekhouder vertelde mij dat eigenlijk gedaan wordt wat er gedaan zou moeten worden en dat een eventuele operatie welke ik eerder aan hem vertelde als optie een uiterst riskante zaak is (persoonlijke ervaring).
Advies van de stamboekhouder is eigenlijk behandeling uitvoeren en hopen op beste en zodra er geen verandering in zit of juist wel dit overleggen.
Dit dan niet in de zin voor goedkeuring van een behandeling van de dierenarts (welke zo goed als identiek is als andere behandeling) maar meer als extra opinie wat beste is voor dier. Zelf gaat hij ook naar Dr Kik.
Rust is ook belangrijk voor dier zoals ik eerder heb geschreven hier.
Ik schrijf zoveel mogelijk mensen aan en post het hier dan ook zodat ik zoveel mogelijk opties/ervaringen kan krijgen hieromtrend.
Verwijten zijn er niet tot zover van de mensen enige die mij iets verwijt ben ik zelf.
De mensen die ik aanschrijf en zo ook hier zijn erg behulpzaam wat heel erg gewaardeerd wordt