D-magic
|
|
« Antwoord #120 Gepost op: 18 April 2009, 20:48:07 » |
Jongens wat klinken jullie uitgelaten, moet een erg leuke landdag geweest zijn. Helaas moest ik thuis blijven van Kurt om op het forum te passen, mischien mag ik de volgende keer komen en krijg ik vrij Zal zeker mijn best doen om luidruchtig overtekomen dan, om de Hollandse eer te verdedigen, ben nieuwschierig naar de foto's ook al weet ik nu al wie er veel op zal staan, (he Skipie ) Balen dat ik de Cuora heb gemist Renie, verwacht wel een foto ! En echt leuk dat Mandy het weer gelukt is leden te werven, ook al worden die lid voor haar Mmmmm Barbara had je hondje graag gezien en even mee gestoeid, ze is vast bek af van de drukke dag en aandacht die ze heeft gehad. Je was wel een afwezige Hans Wie weet de volgende keer he, de beslissing is aan jou of je komt of niet he
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
turtle lover
Dipsochelys dussumieri
Belgium
|
|
« Antwoord #121 Gepost op: 18 April 2009, 20:49:58 » |
Ja het was weer erg aangenaam. Weer veel kunnen praten over de dieren. Fred jij hebt blijkbaar een speciale behandeling gekregen gelukzak. Wij hebben die bikini niet gezien.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #122 Gepost op: 18 April 2009, 20:53:17 » |
Ja het was weer erg aangenaam. Weer veel kunnen praten over de dieren. Fred jij hebt blijkbaar een speciale behandeling gekregen gelukzak. Wij hebben die bikini niet gezien. Vandaar dat hij vroeg aan ons, de buurt verkend jongens?
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #123 Gepost op: 18 April 2009, 21:04:49 » |
Tja twas in ieder geval meer doos, dan schildpad! Ja inderdaad, da spookrijden, ik werd gedwongen door ene van't leger! En da moet dan onze nationale trots voorstellen! Spookrijder! De foto's van de carbo's komen morgen, ze slapen al
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #124 Gepost op: 18 April 2009, 21:21:07 » |
Was de eerste keer de landdag. Was gezellig en leuk om mensen te leren kennen. Mooie dieren gezien en leuke spullen gekregen/gekocht. Heb eindelijk een boek wat ik erg lang zocht maar niet te pakken kon krijgen. Tortoise en turtles of South Africa. Geweldig mooi boek!!!!!!!! Nick en Thierry Thanks voor de spullen Nico nogmaals hartstikke bedankt voor de mooie mooie poster hij heeft al een mooie plek aan de muur gekregen En begrijp ik het nou goed Fred ? Rare verhalen doen hier de ronde................
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #125 Gepost op: 18 April 2009, 21:28:20 » |
En begrijp ik het nou goed Fred ? Rare verhalen doen hier de ronde................ Rare verhalen, nee hoor echt niet, jij zat natuurlijk veel te veel in de boeken.
|
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #126 Gepost op: 18 April 2009, 21:48:38 » |
Crash en Chris al ons Hollands biertje geprobeerd?
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #127 Gepost op: 18 April 2009, 21:49:23 » |
En begrijp ik het nou goed Fred ? Rare verhalen doen hier de ronde................ Rare verhalen, nee hoor echt niet, jij zat natuurlijk veel te veel in de boeken. Lees ik een keer een boek mis ik weer wat. Das ook weer de eerste en laatste keer dat ik dat doe
|
|
|
|
Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #128 Gepost op: 18 April 2009, 21:51:47 » |
Skip verlegen, nee hoor die kan wel wat hebben, hé Skip.
Ik ben wel wat gewend inmiddels, met jullie geintjes hahaha Leuk om zovelen gezien te hebben! Maar de dag duurde eigenlijk te kort om ook echt met iedereen te praten, op naar de volgende keer!
|
0.1.0 Testudo horsfieldii 1.1.4 Testudo kleinmanni 1.0.0 Chersobius signatus
|
|
|
Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #129 Gepost op: 18 April 2009, 21:54:29 » |
En Barbara, jullie heb ik ook gezien, wist alleen niet dat jij het was Ik heb zelfs je pup in mijn hand laten bijten
|
0.1.0 Testudo horsfieldii 1.1.4 Testudo kleinmanni 1.0.0 Chersobius signatus
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #130 Gepost op: 18 April 2009, 21:55:47 » |
En begrijp ik het nou goed Fred ? Rare verhalen doen hier de ronde................ Rare verhalen, nee hoor echt niet, jij zat natuurlijk veel te veel in de boeken. Lees ik een keer een boek mis ik weer wat. Das ook weer de eerste en laatste keer dat ik dat doe Prioriteiten stellen heet dat
|
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #131 Gepost op: 18 April 2009, 21:56:57 » |
Crash en Chris al ons Hollands biertje geprobeerd? He ik heb je niet gezien dit keer. Wel je hondje....wat een droppie zeg. Het was weer een superleuke landdag.
|
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #132 Gepost op: 18 April 2009, 21:57:08 » |
Nou Skip je hebt het overleefd Ik zelf zit onder de schrammen en kan niet wachten tot ze gaat wisselen
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #133 Gepost op: 18 April 2009, 21:58:20 » |
Barbara, Je stond zelfs naast me bij het kraampje voor de sporavit en carmix, je krassen vielen me inderdaad op op je arm Ook Annieka heb ik zien lopen.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #134 Gepost op: 18 April 2009, 21:59:32 » |
En begrijp ik het nou goed Fred ? Rare verhalen doen hier de ronde................ Rare verhalen, nee hoor echt niet, jij zat natuurlijk veel te veel in de boeken. Lees ik een keer een boek mis ik weer wat. Das ook weer de eerste en laatste keer dat ik dat doe Prioriteiten stellen heet dat Nee iemand zal even een seintje geven he poe poe. Maar goed ierdereen blij dus hierzo goedzo Ben je lekker mee SKip met dat stelletje tuig hierzo..................
|
|
|
|
|