Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #60 Gepost op: 22 Februari 2009, 13:33:25 » |
Ben gaan zoeken op internet naar Equifit Dat zijn dus een soort sportscholen voor paarden. Equifyt heb ik 2 hits gevonden. Het zijn wel zakken van 25kilo. Een beetje veel. Misschien als er meer mensen hiervoor zijn, zou je het misschien Agulata kunnen vragen,die doet volgens mij ook de Lundi en de Carmix en de Agrobs op de landdag.
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #61 Gepost op: 22 Februari 2009, 14:10:24 » |
Voor mij is het meebrengen van een zak equifyt niet haalbaar (eerst met de fiets naar het station, dan de trein nemen, vervolgens de tram om dan verder te gaan met de auto) Hoewel ik het best zou willen doen (kleinere hoeveelheid) lijkt het me ook niet echt gepast, gezien er reeds agrobs (gelijkaardig) verdeelt word door de vereniging
|
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #62 Gepost op: 22 Februari 2009, 16:36:05 » |
Er zit volgens mij best wel veel verschil in samenstelling. AgrobsEquifyt
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #63 Gepost op: 22 Februari 2009, 17:46:04 » |
Voor mij is het meebrengen van een zak equifyt niet haalbaar (eerst met de fiets naar het station, dan de trein nemen, vervolgens de tram om dan verder te gaan met de auto) Hoewel ik het best zou willen doen (kleinere hoeveelheid) lijkt het me ook niet echt gepast, gezien er reeds agrobs (gelijkaardig) verdeelt word door de vereniging Qua grote is het toch verschillend?
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #64 Gepost op: 23 Februari 2009, 12:40:07 » |
Voor mij is het meebrengen van een zak equifyt niet haalbaar (eerst met de fiets naar het station, dan de trein nemen, vervolgens de tram om dan verder te gaan met de auto) Hoewel ik het best zou willen doen (kleinere hoeveelheid) lijkt het me ook niet echt gepast, gezien er reeds agrobs (gelijkaardig) verdeelt word door de vereniging Qua grote is het toch verschillend? Enkel 'Pre-Alpin Aspero' van Equifyt is grover : http://schildpaddenforum.net/smf/index.php/topic,2013.30.html
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #65 Gepost op: 23 Februari 2009, 13:04:46 » |
Voor mij is het meebrengen van een zak equifyt niet haalbaar (eerst met de fiets naar het station, dan de trein nemen, vervolgens de tram om dan verder te gaan met de auto) Hoewel ik het best zou willen doen (kleinere hoeveelheid) lijkt het me ook niet echt gepast, gezien er reeds agrobs (gelijkaardig) verdeelt word door de vereniging Qua grote is het toch verschillend? Enkel 'Pre-Alpin Aspero' van Equifyt is grover : http://schildpaddenforum.net/smf/index.php/topic,2013.30.htmlThanks. Hou het gewoon bij agrobs en zie wel wat er op de landdag ligt om mee te nemen.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #66 Gepost op: 23 Februari 2009, 13:19:45 » |
qua prijs is het ook een verschil .
je bent toch ook niet verplicht om je enkel aan agrobs te houden ? het moet kunnen in een vereniging om alternatieven ook naar voor te brengen . als vereniging wat egelijk in vele gevallen dat ze zonder winst werken , hebben ze toch nergens verplichtingen aan ? of is de vereniging gesponserd ? (niet verkeerd opnemen he , ik heb niets tegen de vereniging) het blijft ook een verschil van iets mee te brengen of daar 30 zakken mee te brengen waar woekerwinsten op gevraagd worden .
het moet kunnen volgens mij als ze natuurlijk niet gesponserd worden . bij de andere verenigingen waar ik inzit maken ze er geen prob van
Is prijsverschil groot?
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #67 Gepost op: 23 Februari 2009, 13:27:55 » |
ik dacht dat het rond de 12.5 as voor 25 kgvoor equifit
das stukken voordeliger dan 1 kg voor 4 euro inderdaad.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #68 Gepost op: 23 Februari 2009, 13:59:31 » |
het kan 15 kg zijn ook he , het is een grote zak ,ik ben niet thuis , anders kon ik het direct plaatsen
Ok behoorlijke zak dus. En is de zelfde grote als agrobs die ik bedoel?
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #69 Gepost op: 23 Februari 2009, 17:14:11 » |
Agrobs kosten ook geen 4 euro per kilo volgens mij.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #70 Gepost op: 23 Februari 2009, 17:18:12 » |
Agrobs kosten ook geen 4 euro per kilo volgens mij.
Ik betaal er 4 euro voor bij Frans
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #71 Gepost op: 23 Februari 2009, 18:42:38 » |
qua prijs is het ook een verschil .
je bent toch ook niet verplicht om je enkel aan agrobs te houden ? het moet kunnen in een vereniging om alternatieven ook naar voor te brengen . als vereniging wat egelijk in vele gevallen dat ze zonder winst werken , hebben ze toch nergens verplichtingen aan ? of is de vereniging gesponserd ? (niet verkeerd opnemen he , ik heb niets tegen de vereniging) het blijft ook een verschil van iets mee te brengen of daar 30 zakken mee te brengen waar woekerwinsten op gevraagd worden .
het moet kunnen volgens mij als ze natuurlijk niet gesponserd worden . bij de andere verenigingen waar ik inzit maken ze er geen prob van
Ik sta er wat weigerachtig tegenover, dit zeg ik niet in naam van NBSV Reden is, de agrobs word verdeeld door een lid , en dit voor niet veel meer dan groothandelsprijs... ook nog eens afgewogen en afzonderlijk verpakt, vrijwilligers werk dus zonder winstoogmerk, het lijkt me wat ongepast dan op de parking zelf hooipellets te verdelen
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #72 Gepost op: 23 Februari 2009, 18:44:52 » |
Grote verpakkingen dan 1 kilo zie ik niet
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #73 Gepost op: 13 Maart 2009, 21:26:01 » |
Staat er toch bij grootverpakking Testudo Wie komt nog af naar Maarn ?
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #74 Gepost op: 13 Maart 2009, 21:50:31 » |
ik en men vriendin voor de eerste keer