Mark
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #180 Gepost op: 5 December 2008, 19:19:13 » |
1)Malayemys macrocephala 3) Sternotherus carinatus
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #181 Gepost op: 5 December 2008, 22:49:14 » |
Juiste antwoorden zijn:
Foto 1: Malayemys subtrijuga Foto 2: Rhinoclemmys rubida rubida Foto 3: Sternotherus minor minor
2 punten voor Razorclaw en 1 punt voor Skip.
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #182 Gepost op: 5 December 2008, 22:50:51 » |
Voorlopige tussenstand 1: Skip 8 punten 1: Razorclaw 8 punten 3: Turtlelover 3 punten 3: Mark 3 punten 5: Markooij 2 punten 6: D-magic 1 punt REGELEMENT klik hier
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #183 Gepost op: 5 December 2008, 23:22:29 » |
Kurt, is het misschien een idee om elk fout antwoord van de top 3 te bestraffen door een "minpunt" te geven? Zo houden we het wat sportiever. Cindy (Skip) gaat me nu een kopje kleiner maken, vanwege dit voorstel....
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #184 Gepost op: 5 December 2008, 23:24:36 » |
Kurt, is het misschien een idee om elk fout antwoord van de top 3 te bestraffen door een "minpunt" te geven? Zo houden we het wat sportiever. Cindy (Skip) gaat me nu een kopje kleiner maken, vanwege dit voorstel.... Is inderdaad sportief idee, ik steun het
|
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #185 Gepost op: 5 December 2008, 23:29:59 » |
Nou zeg,dan sta ik straks op min 100 en dan heb ik er eindelijk eentje goed en dan???
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #186 Gepost op: 5 December 2008, 23:34:36 » |
Nee Fery stelde voor dit alleen bij de eerste 3 te doen, wat het eigenlijk voor hun iets moeilijker maar tegelijk ook spannender maakt
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #187 Gepost op: 5 December 2008, 23:40:36 » |
De kennis wordt zo wel erg duidelijk
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #188 Gepost op: 6 December 2008, 00:01:45 » |
De mensen die veel kennis hebben zouden misschien ook kunnen wachten met antwoorden net zoals bij deze foto's waarvan er nauwelijks mensen het goed hebben. Puntenaftrek is niet zo top idee als iemand net een puntje heeft ofzo. Maakt mij niks uit hoor of ik win of niet(zal leuk zijn maar onrealistich). En D wij laten ze nu een voorsprong krijgen en dan komen wij............
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #189 Gepost op: 6 December 2008, 00:08:26 » |
Zowel het concept als de regels worden niet gewijzigd, ik heb ook wel enige sympathie voor de verbetenheid van Skip (en de andere deelnemers) ...
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #190 Gepost op: 6 December 2008, 00:50:39 » |
De kennis wordt zo wel erg duidelijk Ligt eraan wat je onder kennis verstaat. Verschillende soorten kan ik goed onderscheiden/herkennen. Je moet me echter niet vragen om voor een landschildpad te zorgen....
|
|
|
|
Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #191 Gepost op: 6 December 2008, 10:55:30 » |
Zowel het concept als de regels worden niet gewijzigd, ik heb ook wel enige sympathie voor de verbetenheid van Skip (en de andere deelnemers) ... Het grappige is; ik heb juist helemaal geen soorten kennis!! Ja, alleen de soorten die ik zelf bezit kan ik enigszins herkennen... Ik zoek me gewoon rot haha! En er komt een beetje geluk bij kijken Enne... We moeten het Ferry (Razorclaw) natuurlijk niet te makkelijk maken haha (al vrees ik dat hij toch gaat winnen )
|
0.1.0 Testudo horsfieldii 1.1.4 Testudo kleinmanni 1.0.0 Chersobius signatus
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #192 Gepost op: 6 December 2008, 11:40:59 » |
Enne... We moeten het Ferry (Razorclaw) natuurlijk niet te makkelijk maken haha (al vrees ik dat hij toch gaat winnen ) Ik kan ook uit de competitie stappen en mijn "kennis" aan de hoogste bieder verkopen.... Het boek heb ik toch al......
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #193 Gepost op: 6 December 2008, 11:51:44 » |
De kennis wordt zo wel erg duidelijk Ligt eraan wat je onder kennis verstaat. Verschillende soorten kan ik goed onderscheiden/herkennen. Je moet me echter niet vragen om voor een landschildpad te zorgen.... Dat is bij meer andersom Ik vindt het concept goed zoals het is, ik speel ook niet mee om te winnen maar is gewoon erg leuk en leerzaam dit.
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #194 Gepost op: 6 December 2008, 12:40:04 » |
De kennis wordt zo wel erg duidelijk Ligt eraan wat je onder kennis verstaat. Verschillende soorten kan ik goed onderscheiden/herkennen. Je moet me echter niet vragen om voor een landschildpad te zorgen.... Dat is bij meer andersom Ik vindt het concept goed zoals het is, ik speel ook niet mee om te winnen maar is gewoon erg leuk en leerzaam dit. Ben blij dat ik daarin hier niet alleen sta. Voelde mij met de dat stommer worden. Moet zeggen wegens werkaangelegenheden, nog maar twee keer kunnen "meespelen" maar had geen idee van het antwoord.
|
|
|
|
|