Hallo
Ik ben vanessa ik ben 29 jaar en woon in rijswijk (zh) .
Ik heb 1 griek van 2006 hij heet gertje .
En dan heb ik nog 3 honden .
Ik anderhalf jaar geleden al een helleboel schildpadden gehad ik had 4 pardalisen en 2 grieken en 1 kollenbrander maar het werd mijn even teveel ik had een fulltime baan en een paard en een dochter .
Ik moets heel veel aandacht geven aan de pardalisen toen ik ze over nam waren ze ziek verkouden en een had flagylad dus ik moest bijna elke dag naar de dieren da en toen moest er een opgenomen worden die was er erg aan toe na tweedagen moch hij weer terug naar huis ,ik moest thuis zelf spuiten geven en na een week terug komen nou dat ging gelukig allenmaal goed ze waaren er weer boven op gekomen .
Maar toen kwam het anderen probleem een vrouwtje had wat eitjes gelegt 3 en dan twee dagen niks en dan kwam er weer twee of drie ik dacht dat hoort zo niet ik weer naar de da die verwees mijn door naar een kliniek voor fotos en daar zag je nog 6 eitjes zitten maar die moesten er uit ,ik moest haar verblijf confotabel maken en in haar water druivesuiker geven en extra calcium en toen waren de eitjes na twee dagen er uit .
En dat was erg heftig in twee weken tijd toen was ik ook echt kapot .
Ik heb ze op markplaats gezet en de pardalisen was ik zo kwijt (he Jarno ) en de anderen een week later .
Ik heb er zo spijt van dat ik er maar weer een heb genomen en die gaat niet meer weg ik wil er nog we een bij maar mijn man vind dat niet goed .
Nou dat was mijn levens verhaal
.
Ik heb al heel het forum na geplozen en jonges echt gaaf zoveel info en leuke fotos (de mijne komt nog )
groetjes vanessa